اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اعلام کرد

مدیریت پسماندهای شهری توسط جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در آینده نزدیک مدیریت پسماندهای شهری استان را به عهده خواهد گرفت.

مدیریت پسماندهای شهری توسط جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

امین آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تدوین دستورالعمل احداث باغ، اظهار داشت: تمام مراحل احداث باغ از انتخاب زمین تا برداشت محصول در دفترچه‌ای گردآوری شده است و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ارتباط با آموزش کشاورزان، تصریح کرد: بالا بردن آگاهی‌های کشاورزان در افزایش بازده تولید محصولات کشاورزی تأثیر مستقیم دارد.

آقایی با بیان اینکه استفاده از کود شیمیایی باید اصولی و درست انجام شود، خاطرنشان کرد: سوء مصرف کودها و سم‌های شیمیایی سلامت محصولات کشاورزی را تهدید می‌کند.

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: مصرف بهینه آب در کشاورزی با مجهز کردن مزارع آذربایجان غربی به سیستم‌های آبیاری نوین امکان‌پذیر است.

این مسئول ابراز داشت: روحانیون ساکن در روستاها بهترین اساتید در آموزش و ترویج روش‌های اصولی کشاورزی به باغ‌داران و کشاورزان استان به شمار می‌روند.

آقایی گفت: الگوی تولید محصولات کشاورزی توسط سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تهیه می‌شود و در حال افزایش است.

وی به اعتبار در نظر گرفته شده برای همکاری با سازمان جنگل‌ها و مراتع و بسیج سازندگی آذربایجان غربی اشاره کرد و متذکر شد: این مبلغ 130 میلیارد ریال است که به منظور رسیدن به اهداف سازمان در راستای حماسه اقتصادی هزینه می‌شود.

آقایی اذعان داشت: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در آینده نزدیک مدیریت پسماندهای شهری استان را به عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/61010/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول