اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد

حضور نمایش «اوکاریوتی قهوه‌ای» در تئاتر ماه

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور نمایش «اوکاریوتی قهوه‌ای» به عنوان تنها نماینده استان در جشنواره تئاتر ماه به کارگردانی میثم مرادی خبر داد.

حضور نمایش «اوکاریوتی قهوه‌ای» در تئاتر ماه

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همدان در زمینه تئاتر همواره پیشتاز بوده و تولیدات فاخری را در جشنواره‌ها و در سطح شهر برای اجرا ارائه کرده‌ است.

وی اظهار کرد: در این راستا نمایش «تار، ماه، پود» به کارگردانی میثم مرادی از نهاوند ساخته شده که نمایشنامه آن نوشته ناتاشا مرادی در تئاتر ماه برگزیده شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اضافه کرد: نمایش «تار، ماه، پود» از بین 470 اثر ارسال شده، در بخش چشم‌انداز جشنواره تئاتر فجر برگزیده شده است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره از 470 نمایشنامه ارسال شده از سراسر کشور 39 اثر پذیرفته شده است که از این تعداد 30 نمایشنامه از تهران و 9 مورد از شهرستان‌هاست که همدان نیز یک سهم از این میزان دارد.

فیض‌منش در ادامه از حضور نمایش «اوکاریوتی قهوه‌ای» به عنوان تنها نماینده استان برای حضور در جشنواره تئاتر ماه خبر داد و گفت: این نمایش در غرب کشور با استان‌های کردستان، ایلام، مرکزی، لرستان و کرمانشاه رقابت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: کارگردان این نمایش میثم مرادی و نویسنده آن صحرا رمضانیان است.

انتهای پیام/89003/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول