اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو غیر موظف هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم:

15 سال از برنامه 1404 عقب افتاده‌ایم / یک میلیون نهال در قشم می‌کاریم

عضو غیرموظف هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 15 سال از برنامه 1404 عقب افتاده‌ایم.

15 سال از برنامه 1404 عقب افتاده‌ایم / یک میلیون نهال در قشم می‌کاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علی شمس‌اردکانی عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: فعالیت اولیه منطقه آزاد قشم براساس توسعه انرژی، صنعت، گردشگری و بازرگانی بنیان‌گذاری شده بود.

وی ادامه داد: متأسفانه با شعارزدگی و عمل نکردن به دستور برنامه‌های تدوین شده سند چشم‌انداز توسعه کشور، در حال حاضر 15 سال از برنامه و ایفای نقش ایران به عنوان اقتصاد اول منطقه در سال 1404 عقب افتاده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: در نخستین اقدام خود در منطقه آزاد قشم باید با کاشت یک میلیون اصله نهال، آبادانی و سرسبزی را در نقاط مختلف جزیره ایجاد کنیم.

عضو غیرموظف هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم در پایان سخنان خود بار دیگر بر نقش منطقه آزاد قشم به عنوان در منطقه تأکید کرد.

امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش اسفندیار حیدری‌پور، مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم، برای شهریار مشیری آرزوی توفیق کردند.

امام جمعه شهرستان قشم در این آئین گفت: منطقه آزاد قشم با امکانات و پتانسیل‌های بالا باید به پشتوانه قوی اقتصادی کشور تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار افزود: مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم با اهمیت دادن به پیشرفت اقتصادی و توجه به مسائل دینی و فرهنگی به عنوان مطالبات رهبری تلاش کنند قشم به قطب مهم اقتصادی کشور تبدیل شود.

وی با تأکید بر اهمیت شایسته‌سالاری برای موفقیت کارهای اجرایی، بیان داشت: با نگاه فرا مذهبی و به کار گرفتن افراد شایسته از فرهیختگان شیعه و اهل سنت می‌توان به موفقیت و آینده کارها در منطقه آزاد قشم امیدوار بود.

انتهای پیام/88001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول