اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان:

بحران‎های محلات گرگان آسیب‌شناسی شوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به آسیب‎شناسی محلات گرگان که هر کدام از آنها با بحران‎های مختلفی روبروست، تاکید کرد.

بحران‎های محلات گرگان آسیب‌شناسی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدابراهیم جرجانی امشب در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: هر کدام از محلات شهرستان گرگان با بحران‎هایی نظیر ساخت و ساز، سیلاب، طوفان و ... مواجه است که این مسائل، بسیاری از محلات جدید و قدیم شهر را تهدید می‎کند که باید برای این مسئله به درستی چاره‎اندیشی شود.

وی تکرار آسیب‎ها و خسارت‎ها بعد از هر بارندگی را یک ضعف جدی برشمرد و تصریح کرد: بعد از هر بارندگی شاهدیم که مشکلات گذشته تکرار می‎شوند، لذا باید در این زمینه به‌گونه‎ای برنامه‎ریزی شود که تصمیمات اتخاذ شده قابلیت اجرایی داشته باشند.

مدیریت شهری باید بار مشکلات را از شهروندان کم کند

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه برنامه‎ریزی برای کنترل آسیب باید از سوی شورا و شهرداری جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باید در این زمینه توجه ویژه به مسائل داشته باشد، برنامه‎هایی که پیاده‎سازی می‎شوند باید بار مشکلات را از شهروندان کم کند.

مدیریت شهری باید امنیت شهروندان را در ابعاد مختلف شهری ایجاد کند

جرجانی بروز سیلاب را ناشی از عوامل متعدد خواند و افزود: پیشگیری از وقوع آسیب به مراتب راحت‎تر و کم‎هزینه‎تر از بروز بحران است لذا باید برنامه‎ها را معطوف به برنامه‎ریزی‎های صحیح کنیم.

وی در خصوص جذب گردشگر به گرگان گفت: آوردن گردشگر به مرکز استان خوب است اما هنوز نتوانسته‎ایم امنیت را برای شهروندان خودمان برقرار کنیم، مدیریت شهری باید بتواند امنیت شهروندان را در ابعاد مختلف شهری ایجاد کند.

مدیریت بحران در کنترل آسیب بسیار مهم است

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه مدیریت بحران در کنترل آسیب بسیار مهم است، ابراز داشت: با مدیریت و برنامه‎ریزی می‎توان میزان خسارت را کاهش و یا تعدیل کرد.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول