اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان:

گرگان فاقد پناهگاه در زمان وقوع بحران است

رئیس کمیسیون توسعه و عمران و حمل‎و‎نقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه باید پیش‎بینی و پیشگیری بحران در اولویت برنامه‎های شورا قرار بگیرد، گفت: شهرستان گرگان فاقد پناهگاه در زمان وقوع بحران است.

گرگان فاقد پناهگاه در زمان وقوع بحران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهران فدوی امشب در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: ایجاد پناهگاه‎های غیرعامل در زمان بحران‎های جنگی، حوادث غیرمترقبه و ... می‎تواند بسیار مفید واقع شود تا مردم در زمان حادثه به این پناهگاه‎ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه وقوع سیلاب یکی از مشکلات جدی برای شهر گرگان محسوب می‎شود، تصریح کرد: طرح‎های تحقیقی و پژوهشی در حوزه توسعه و عمران می‎تواند پتانسیل خطر را کاهش دهد و به حداقل برساند.

نتیجه تحقیقات باید به صورت مهندسی مشخص شود

رئیس کمیسیون توسعه و عمران و حمل‎و‎نقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان از تلاش‎های شورا و شهرداری در رفع مشکلات طی چند سال اخیر تشکر کرد و افزود: محور هزارپیچ، گلند تاریکی، توشن و صیاد شیرازی از دو طرف نیاز به عوارض دارد که تحقیق میدانی در این راستا باید صورت بگیرد و نتیجه تحقیقات به صورت مهندسی مشخص شود.

فدوی افزود: در ترانشه‎ها و شکاف‎های کور که آب جاری می‎شود خانه‎های مسکونی ساخته شده که در هنگام وقوع سیلاب‎های شدید افراد بسیاری در سایه این بی‎توجهی کشته می‎شوند.

المان بسیج گرگان وضعیت خوبی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: المان بسیج گرگان وضعیت خوبی ندارد و هنوز شروع به کار نکرده که باید مشخص شود مشکل از کجاست و نسبت به رفع آن مبادرت شود.

وجود پروژه‎های نیمه‎تمام آزاردهنده است

ناصر گرزین در خصوص حفاری‎های سطح شهر گرگان بیان داشت: آنچه در شهر اتفاق می‎افتد انجام حفاری است که زود صورت می‎پذیرد اما بازسازی آن به کندی پیگیری می‎شود که لازم است در این راستا دقت بیشتری شود.

وی با تاکید بر اینکه وجود پروژه‎های نیمه‎تمام آزاردهنده است، خاطرنشان کرد: پروژه‎های نیمه‎تمام باید هر چه زودتر از این حالت درآیند و مشکلات در کمیسیون‎ها مطرح و نسبت به رفع نقص آنها اقدام شود.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول