اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر بروجن:

هلال احمر بروجن با تجهیز خود به استقبال ماه سرما می‎رود

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: این جمعیت با تکمیل تجهیزات برای مقابله و پیشگیری با حوادث احتمالی فصل زمستان آمادگی لازم را دارد.

هلال احمر بروجن با تجهیز خود به استقبال ماه سرما می‎رود

آرش شیرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: پس از آنکه این جمعیت برنامه‌های خود را در طرح تابستانه با موفقیت اجرا کرد اکنون برای استقبال از ماه سرما خود را تجهیز کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای مقابله با بحران‌های فصل سرما افزود: تجهیز خودرو، تجهیزات انفرادی نجات امدادگران، مشخص کردن شیفت‌های نجات جاده‌ای در طرح زمستانه و هماهنگی با اداره راه و شهرسازی، اورژانس، پلیس 110، آتش‌نشانی و ستاد مدیرت بحران استان از مهمترین این اقدامات است.

شیرانی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر این شهرستان با کمبود تجهیزات روبه‌رو نیست، تصریح کرد: این جمعیت هم اکنون دارای سه آمبولانس کمک‌دار، دو دستگاه وانت‌ کمک‌دار، یک دستگاه خودرو نجات و تجهیزات پشتیبانی امداد از جمله پتو و تجهیزات نجات است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن بر ضرورت توجه مردم به علائم ایمنی در جاده‌ها تاکید کرد و گفت: اگر مردم نکات ایمنی را در فصل زمستان رعایت کنند بی‌شک شاهد کاهش حوادث خواهیم بود.

شیرانی خاطرنشان کرد: امید می‎رود زمستان امسال با تلاش دستگاه‌های ذی‎ربط مسافران به سلامت به مقصد خود برسند و در راه مانده ویژه در هنگام بارش برف در شهرستان نداشته باشیم.

انتهای پیام/68004/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول