اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برگزاری اردوی کویرنوردی با حضور 25 نفر از اعضای هلال احمر فردوس

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس اردوی کویرنوردی با حضور 25 نفر از اعضای جوان و داوطلب هلال احمر فردوس برگزار شد.

برگزاری اردوی کویرنوردی با حضور 25 نفر از اعضای هلال احمر فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدحسین لاژوردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس اردوی یک روزه کویرنوردی اعضای سازمان‌های جوانان و داوطلبان هلال احمر برگزار شد.

وی با بیان این‌که در این همایش 25 نفر از اعضای جوان و داوطلب هلال احمر فردوس حضور داشتند، تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف این همایش می‌توان به ایجاد روحیه استقامت و تحمل در برابر سختی‌ها و توان‌افزایی اعضاء اشاره کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس ادامه داد: داوطلبان و جوانان هلال احمر در مسیری به طول پنج کیلومتر در کویر پیاده‌روی نموده و در طول مسیر، داوطلبی که در جبهه‌های نبرد حضور داشته از خاطرات امدادگری و کمک‌رسانی خود برای افراد شرکت کننده نقل کرد.

لاژوردی افزود: جوانان هلال احمر در این جمعیت با خدمت داوطلبانه و کمک‌رسانی به نیازمندان و زلزله‌زدگان و کمک‌های بشردوستانه و تسکین آلام بشری ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس توسط داوطلبان، امدادگران و جوانان این جمعیت اشاره کرد و متذکر شد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان و تسکین آلام خانواده‌های ایشان و همچنین رژه یگان موتوری هلال احمر از برنامه‌های اجرا شده در این هفته بود تا نوید آمادگی، نوع دوستی و حضور هلال احمر در مواقع جنگ و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان را نشان دهد.

انتهای پیام/69021/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول