اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

استقرار بیش از 1000 پایگاه جشن عاطفه‌ها در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از استقرار بیش از یک‌هزار پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان خبر داد.

استقرار بیش از 1000 پایگاه جشن عاطفه‌ها در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام‌ ولی‌زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم برگزاری جشن عاطفه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و احسان و انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده از طریق مدارس است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه‌ها محوریت قرار دادن مدارس است، افزود: آموزش هر موضوع از مدرسه آغاز می‌شود از همین رو کمیته امداد نیز این جشن معنوی را با محوریت مدارس برگزار می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه امسال بیش از یک‌هزار پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان دایر می‌شود، اضافه کرد: هدایایی که در مدارس جمع‌آوری می‌شود، در اختیار اولیای مدارس قرار می‌گیرد تا به زودی توزیع شود و هدایایی که در معابر جمع‌آوری می‌شود در بین جامعه هدف کمیته امداد و فرزندان دانش‌آموز خانواده‌های نیازمندی که از اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌های دو دهک پایین جامعه هستند، توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نزدیک به یک‌هزار پایگاه برای پوشش کمک‌های مردمی در سطح استان دایر شده است، افزود: تعداد پایگاه‌های استان از نظر کمی و کیفی و محتوایی افزایش چشمگیری یافته است.

ولی‌زاده همچنین به نوع کمک‌های مردمی نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر کمک‌ها نقدی باشد، بهتر است ولی اگر غیرنقدی و در قالب لوازم‌التحریر باشد نیز از طریق کمیته امداد در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا جشن عاطفه‌ها پس از بازگشایی مدارس برگزار می‌شود، گفت: سیاست کمیته امداد بر این است که حال و هوای جشن به داخل مدارس برود و محور برگزاری جشن در مدارس باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: اگر این رویکرد نتیجه بدهد، ادامه پیدا می‌کند، وگرنه جشن مذکور به روال سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال با رشد قابل ملاحظه‌ای در میزان کمک‌ها خواهیم داشت، اضافه کرد: پیش‌بینی این است که امسال میزان کمک‌ها تا مرز دو برابر پیش برود.

به گفته ولی‌زاده، در حال حاضر نزدیک به 3 هزار و 500 دانش‌آموز و یک‌هزار و 200 طلبه زیر‌ پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول