اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز

بیمارستان، داروخانه و آزمایشگاه دوستدار سالمند فعال می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فعال شدن بیمارستان، داروخانه و آزمایشگاه دوستدار سالمند در شیراز خبر داد.

بیمارستان، داروخانه و آزمایشگاه دوستدار سالمند فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، محمدهادی ایمانیه اظهار داشت: سالمندان با توجه به شرایطی که دارند در حوزه سلامت، مراقبت بیشتری را می‌طلبند و ما در شیراز تصمیم داریم که با فراهم کردن بستر مناسب، بیمارستان شهید فقیهی را به عنوان بیمارستان دوستدار سالمند معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: در این بیمارستان با ایجاد تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سعی شده است که وضعیت سالمندان را در نظر بگیریم و امکانات را متناسب با آنان فراهم کنیم.

ایمانیه ادامه داد: در این راستا هنوز به ایجاد تغییرات بیشتری نیاز است که با مشاوره سالمندان می‌توان به خوبی به آن‌ها پرداخت.

وی افزود: برخی از سالمندان به دلایل مختلف نیاز به مصرف دارو دارند که توجه به چگونگی مصرف این داروها و رعایت عدم تداخل دارویی، دارای اهمیت ویژه‌ای است.

ایمانیه همچنین تصریح کرد: با توجه به این نیاز سالمندان، مقرر است که داروخانه دوستدار سالمند در درمانگاه امام رضا (ع) شیراز فعال شود تا در آن داروخانه برای راهنمایی سالمندان در زمینه چگونگی مصرف و تداخل دارویی وقت بیشتری اختصاص یابد.

وی ابراز داشت: آزمایشگاه‌های درمانگاه شهید مطهری و درمانگاه نادر کاظمی نیز از مراکزی هستند که برای ارائه خدمات به سالمندان و تبدیل شدن به آزمایشگاه دوستدار سالمند در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/2448/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول