اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه خبر داد

برگزاری دوره تخصصی نجات در ارتفاع

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه از برگزاری دوره تخصصی نجات در ارتفاع به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره تخصصی نجات در ارتفاع

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا عارفیان صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: ارائه آموزش‌های امدادی به تمامی اقشار جامعه برای کاهش اثرات و خسارات ناشی از بلایای طبیعی ضروری است.

وی ادامه داد: در این هفته که از 18 مهر‌ماه آغاز می‌شود و تا 24 مهر‌ماه جاری ادامه دارد برنامه‌های گوناگونی در زمینه‌های مختلف نظیر برگزاری مانورهای امداد و نجات، دوره‌های آموزشی و همچنین نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های هلال احمر بشرویه به اجرا در می‌آید.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه افزود: به منظور آشنایی کودکان و نونهالان با اصول اولیه امداد و کمک‌های اولیه نیز مانور ویژه کانون غنچه‌های هلال برگزار می‌شود.

عارفیان تصریح کرد: خانواده‌ها به عنوان هسته‌های اولیه اجتماع در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی نقش مهمی در مدیریت بحران ایفا می‌کنند که بر این اساس برای ارائه آموزش عملیات امدادی در خانواده‌ها باید توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.

وی متذکر شد: در همین راستا فراخوان عمومی برای عضویت سایر اقشار در هلال احمر و همچنین مسابقات پیامکی با موضوع امداد و نجات به اجرا در می‌آید.

رئیس جمیت هلال احمر بشرویه بر ارتباط تنگاتنگ بین مسئولان و مردم برای کاهش اثرات ناشی از بلایای طبیعی تاکید و اضافه کرد: آموزش و اطلاع‌رسانی صحیح از عناصر مهم در کاهش میزان خسارات حوادث پیش‌بینی نشده است.

عارفیان برگزاری دوره‌های بازآموزی امداد و نجات، همایش امدادگران، داوطلبان و اعضای هلال احمر بشرویه، مسابقات طراحی اردوگاه اسکان اضطراری و برپایی پایگاه اهدای خون را از جمله دیگر برنامه‌های اجرایی هلال احمر در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی عنوان کرد. 

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول