اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان زنجان خبر داد

انتقال نیمی از مصدومان واژگونی اتوبوس به بیمارستان موسوی زنجان

قائم مقام مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: 16 مصدوم از مجموع 30 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان تبریز- زنجان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده‌اند.

انتقال نیمی از مصدومان واژگونی اتوبوس به بیمارستان موسوی زنجان

مرتضی ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان زنجان - تبریز اظهار داشت: این واژگونی 30 مصدوم داشته است.

وی محل وقوع حادثه واژگونی اتوبوس تبریز - زنجان را کیلومتر 105 لاین جنوبی اعلام کرد و گفت: این حادثه در ساعت 2:50 دقیقه صبح امروز روی داده است.

قائم مقام مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با اشاره به عملیات امداد و نجات انجام شده توسط مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان زنجان تصریح کرد: در این عملیات امداد و نجات 16 نفر از مجموع 30 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه 14 مصدوم دیگر واژگونی این اتوبوس به مراکز درمانی میانه منتقل شده‌اند، ادامه داد: این حادثه تلفاتی در سر صحنه و حین انتقال به بیمارستان نداشته است.

وی به وخامت حال برخی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان تبریز - زنجان اشاره و تصریح کرد: چندین نفر از مصدومان این حادثه آسیب‌دیدگی‌های چندین موردی داشته‌ا‌ند، ضمن اینکه این حادثه مصدوم ضربه به سر هم داشته است.

انتهای پیام/73004/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول