اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

راهیان نور رویکرد آموزش دفاعی و دانش‎آموزی را تغییر می‎دهد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان با بیان اینکه نیاز جامعه کنونی تغییر رویکرد جدی در برنامه‎های دفاعی است، گفت: راهیان نور تغییر رویکرد آموزش دفاعی و دانش‎آموزی را به شکل نرم انجام می‎دهد.

راهیان نور رویکرد آموزش دفاعی و دانش‎آموزی را تغییر می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس سیامرزکوهی ظهر امروز در حاشیه مراسم بدرقه کاروان‎های راهیان نور دانش‎آموزی شهرستان گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور درس‎هایی از مکارم اخلاق و فرهنگ ایثار و شهادت می‎آموزند.

وی با بیان اینکه نیاز جامعه کنونی تغییر رویکرد جدی در برنامه‎های دفاعی است، تصریح کرد: راهیان نور تغییر رویکرد آموزش دفاعی و دانش‎آموزی را به شکل نرم انجام می‎دهد و با نگاه فرهنگی، اعتقادی و تفریحی نسبت به ارتقای سطح بینش آنها تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دارای پیام‎های خوب رفتاری است، ابراز داشت: جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی با سیره و افکار شهدا آشنا می‎شوند که می‎تواند اقدام مناسبی برای تحول فکر و اندیشه آنان در راسخ‎تر کردن مسیری که در پیش گرفته‎اند باشد.

سیامرزکوهی افزود: جوانان و نوجوانان بصیرت خود را در اردوها ارتقا می‎دهند و قطعا نقشه‎های دشمن برای توقف این حرکت بزرگ فرهنگی راه به جایی نخواهد برد.

وی یادآور شد: اعزام قریب به 360 دانش‎آموز به مناطق عملیاتی دارای یک پیام جدی به دشمنان است و اینکه جوانان این سرزمین راسخ‎تر از گذشته به راه خود ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف را در برگزاری برنامه‎های فرهنگی و اردوهای بصیرتی عنوان کرد و گفت: حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن، 13 آبان و ... گواه تحول آنان است و اینکه در صحنه عملیاتی اعلام می‎کنند که راه شهدا و آرمان‎های امام را ادامه داده و صیانت خواهند کرد.

انتهای پیام/83001/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول