اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن تیم شناسنامه‌دار بسکتبال ایران است

سرپرست سابق تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم شناسنامه‌دار بسکتبال ایران است و بازگشت دوباره این تیم به لیگ برتر اتفاق مثبتی است که باید به فال نیک گرفته شود.

ذوب‌آهن تیم شناسنامه‌دار بسکتبال ایران است

محمدعلی ارباب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از تصمیم باشگاه ذوب‌آهن برای تیمداری دوباره در لیگ برتر بسکتبال خوشحال هستم.

وی با اشاره به قدمت تیم بسکتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: تیم ذوب‌آهن قدیمی‌ترین تیم باشگاهی بسکتبال ایران است و سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی‌های بسیاری در لیگ کشورمان دارد.

سرپرست سابق تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت این تیم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: ذوب‌آهن همواره برای بسکتبال ایران پشتوانه‌سازی کرده است و در فصل جدید نیز باید جذب بازیکنان سابق در دستور کار این تیم باشد.

وی افزود: این تیم باید فعالیتش را آغاز کند تا به مرور به شرایط آرمانی بازگردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم بسکتبال ذوب‌آهن فصل گذشته از حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال انصراف داد، اما در فصل جدید یک بار دیگر در رشته بسکتبال تیمداری خواهد کرد.

انتهای پیام/63006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول