اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد

هوشیاری شرط نخست مذاکره تیم سیاسی ایران در ژنو

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: تیم سیاسی ایران باید با دقت و هوشیاری و نگاه بدبینانه به دشمن در ژنو وارد مذاکره شود.

هوشیاری شرط نخست مذاکره تیم سیاسی ایران در ژنو

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص مذاکرات 1+5 در ژنو با بیان اینکه هرگز نباید دستورات و رهنمودهای ائمه‌اطهار (ع) و رهبران آسمانی را نادیده گرفت، اظهار داشت: مسئولان سیاسی از هدایت‌های آنان باید در تمام زمینه‌ها استفاده کنند تا موفق شوند

امام جمعه شهرستان تاکستان به سخنان امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: این امام بزرگوار فرمودند هر زمان که با دشمن به مذاکره و گفتگو نشستی هرگز از بدبینی فاصله نگیر و بدان که دشمن درصدد فرصت برای ضربه زدن به توست تا تو را از بین ببرد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تیم سیاسی ایران در مذاکرات 1+5 در ژنو باید با پیروی از سخنان امام علی (ع) این سیاست را بکار گیرد تا بتواند موفق شود.

وی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مذاکرات 1+5 در ژنو مبنی بر اینکه «بنده با این مذاکرات مخالف نیستم ولی باید تیم سیاسی عازم به ژنو در این مذاکره با استدلال، مواظبت، دقت و هوشیاری عمل کند و ما نیز از این تیم حمایت می‌کنیم»، ابراز داشت: این مطلب بیانگر روشن دقت و هوشیاری تیم یاد شده در انجام مذاکره با دشمن است که باید به آن دقت و اهتمام شدید داشته باشند.

امام جمعه تاکستان با اشاره به اینکه اصل مذاکرات 1+5 در ژنو مشکلی ندارد، اذعان داشت: تیم سیاسی عازم به این مذاکرات باید مواظب اصول و چهارچوب نظام اسلامی باشند و هرگز قدمی از این اصول عقب‌نشینی نکنند.

اسلامی در خصوص اعتماد تیم سیاسی ایران به ژنو بیان کرد: آمریکا تاکنون حسن نیتی به ما نشان نداده و در آخرین مورد که این کشور یک مجسمه تقلبی را به ایران هدیه داد درست بعد از چند ساعت سران آمریکایی عنوان کردند که گزینه نظامی روی میزشان است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکا در موارد بی‌شماری در حق کشور ما ظلم کرده از جمله اینکه پول قطعات هواپیمایی مسافربری ایران را دریافت کرده تا قطعات به این کشور بدهد ولی متاسفانه به حدی گستاخ است که نه تنها قطعات نمی‌دهد بلکه رسید انبارداری نیز می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه همچنین آمریکا مدام با سران صهیونیست تماس گرفته و به آنان گزارش کار می‌دهد و پیرامون مذاکره با ایران با آنها مشورت می‌کند، اضافه کرد: بر این اساس تیم سیاسی ایرانی عازم ژنو نباید به آنان اعتماد کنند چراکه آنان مدام در فکر ضربه زدن به ایران هستند و در این راستا از هر اقدامی مانند تحریم کردن کوتاهی نمی‌کنند.

امام جمعه تاکستان اذعان داشت: آنان باید بدانند که تحریم‌ها و فشارهای آنان بر ایران کارآیی ندارند چرا که این کشور با پایبندی به دین اسلام و ولایت‌فقیه هر روز بیش از گذشته در مسیر رشد و توسعه حرکت کرده است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: تیم سیاسی عازم ایرانی به ژنو باید با پایبندی به چارچوب رهبری و نظام اسلامی وارد مذاکرات 1+5 ‌شود و هر چیز که مخالف منافع این کشور باشد آن را نپذیرد.

وی در خصوص طولانی شدن مذاکرات 1+5 ابراز داشت: زمانی که ایران در غنی‌سازی اورانیوم سه و نیم درصد بود آمریکا با ایران مذاکره نکرد که با طولانی شدن این مذاکره اکنون کشور ما به 20 درصد غنی‌سازی رسیده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان با بیان اینکه این موفقیت بزرگ در ایران در شرایطی به دست آمده که دشمن از هر ضربه زدن به ایران کوتاهی نمی‌کرد، ادامه داد: بر این اساس دشمن باید بداند که عدم مذاکره کردن آنها نمی‌تواند مانع پیشرفت ایران شود.

انتهای پیام/77009/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول