اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر گرگان:

با احداث هر ورزشگاه یک زندان بسته می‎شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اهمیت ورزش و فراهم کردن بسترهای ورزشی گفت: با احداث هر ورزشگاه یک زندان بسته می‎شود و مفاسد اخلاقی و اجتماعی در جامعه به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

با احداث هر ورزشگاه یک زندان بسته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نبی هزارجریبی امشب در نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: با راه‎اندازی ورزشگاه‎ها می‎توان امنیت محیطی ویژه‎ای برای مردم فراهم کرد که تمام خانواده‎ها از این موهبت برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه هیئت‎های ورزشی تا جایی که امکان داشته باشد مورد حمایت مالی شورا قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: بسکتبال نگین ورزش شهر گرگان محسوب می‎شود که اگر توجه ویژه‎ای به این حوزه ورزشی شود به مدارج بهتری خواهیم رسید.

سلامت جامعه با ورزش تضمین می‎شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تأکید بر اینکه نگاه ورزش به قشر معلولان خوب نبوده است، یادآور شد: پیشکسوتان ورزشی نیز رو به فراموشی سپرده شده‎اند که باید سالن‎های ویژه‎ای برای آنها درنظر گرفته شود.

هزارجریبی با بیان اینکه سلامت جامعه با ورزش تضمین می‎شود، ابراز داشت: باید تلاش شود تا همه مردم از سلامت لازم برخوردار شوند که این امر در سایه برخورداری امکانات برای شهروندان محقق می‎شود.

وی با اشاره به اینکه باید به نیازهای اساسی مردم توجه ویژه‎ای شود، گفت: مدیریت شهری و شورای شهر گرگان باید در این زمینه گام‎های خوبی بردارد.  

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: ساخت یک مکان ورزشی با هر وسعت و هزینه‎ مادی نباید فقط به دید هزینه نگریسته شود بلکه این مهم را باید به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت تلقی کنیم که می‎تواند در سلامت مردم مفید و اثربخش باشد.

تصویب کمک 300 میلیون تومانی برای کمک به تیم بسکتبال شهرداری گرگان

در این جلسه 300 میلیون تومان برای کمک به تیم بسکتبال شهرداری گرگان مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

با تصویب اعضای شورا مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان به منظور تجلیل از روسای هیئت‎های ورزشی و دبیران این بخش به اداره کل ورزش و جوانان گلستان مساعدت می‎شود.

همچنین تا سقف 106 میلیون ریال برای کمک به ایاب و ذهاب عوامل انتخابات مساعدت شد.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول