اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خواستار شد

مشارکت مردم برای توسعه و زیباسازی شهرها

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: باید از ظرفیت مردمی در بهسازی و زیباسازی شهرهای استان استفاده کرده و آنان را در اجرای پروژه‌ها دخیل کنیم.

مشارکت مردم برای توسعه و زیباسازی شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی امشب در جمع شماری از شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: شهرداران باید از ظرفیت‌های مردمی برای بهبود مبلمان شهری استفاده کنند.

رستمی گفت: استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود در توسعه مبلمان شهری نیز باید مدّنظر شهرداران باشد و به ویژه نباید از نقش مردم غفلت کنند و باید در مشارکت مردم در امور شهری اهتمام ورزند.

رستمی ابراز داشت: مشارکت مردم در امور شهری سبب می‌شود که مردم خود را در پیشرفت شهر سهیم بدانند و این مسئله‌ای بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها کدهای مختلف بودجه‌ای دارند که باید این کدها را احصا کنند و از شوراها مصوبه بگیرند و فرمانداران نیز در این موضوع کمک کنند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم استفاده از بخش خصوصی در پیشرفت شهرها تاکید کرد و گفت: شهرداری‌های استان تاکنون از ظرفیت بخش خصوصی استفاده لازم را نکرده‌اند و این حوزه باید فعال‌تر شود.

رستمی با اشاره به راه‌اندازی شورای سرمایه‌گذاری در شهرهای استان بوشهر اظهار داشت: این مهم که با همکاری فرمانداران و شهرداران و شوراها انجام می‌شود موجبات توسعه و پیشرفت استان می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت بهینه به مردم مهم‌ترین اولویت است، گفت: باید کاری کنیم که شاهد شهرهایی زیبا باشیم و باید با توسعه مبلمان شهری، رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول