اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چند سال اخیر صورت گرفت

ساخت 24 هزارمتر مربع فضای اداری بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به ساخت بیش از 24 هزار مترمربع فضای اداری بهزیستی در سال‌های گذشته، گفت: برای ساخت این پروژه‌ها بیش از 70 میلیارد ریال هزینه شده است.

ساخت 24 هزارمتر مربع فضای اداری بهزیستی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمد‌حسن اکبری‌مطلق صبح امروز در جمع مسئولان با اشاره به کمبود ساختمان مراکز بهزیستی و  ادارات شهرستان‌ها  در خراسان جنوبی، اظهار داشت: با ساخت این پروژه‌ها بخش عمده نیازهای ما تامین شده است.

وی به ساخت بیش از 24 هزار متر مربع فضای اداری بهزیستی در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: برای ساخت این پروژه‌ها بیش از 70 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان این‌که، این میزان ساخت و ساز در تاریخ بهزیستی استان کم نظیر بوده است، افزود: اکثر شهرستان‌ها  و نمایندگی‌های بهزیستی در استان ساختمان مجزا دارند.

اکبری‌مطلق، ساخت مجتمع‌های خدمات بهزیستی در قاین، نهبندان، خوسف، سربیشه، حاجی‌آباد، گزیک، خضری، سرایان، بشرویه و فردوس را جزو پروژه‌های ساخته شده برشمرد و اذعان داشت: ساخت مجتمع آب درمانی و سالن چند منظوره با سه هزار متر مربع زیر بنا نیز از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان این‌که بیش از 136هزار متر مربع واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی ساخته شده است، گفت: نزدیک 70 میلیارد ریال توسط بهزیستی به ساخت این واحدهای مسکونی کمک شده است.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول