اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ایرانجوان بوشهر:

مسئولان هیچ حمایتی از ایرانجوان نمی‌کنند

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم قصد دارم در تمرین روز سه‌شنبه حضور پیدا نکنم تا اینگونه به مسئولان بلند پایه استان نشان دهم این تیم با این بازیکنان نجیب شایسته تشویق و حمایت هستند.

مسئولان هیچ حمایتی از ایرانجوان نمی‌کنند

غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شرایط بد تیمش بعد از برد مقابل پاس همدان سخن گفت: باور کنید روحیه خوبی برای صحبت کردن ندارم انرژی ما در این یکی دو هفته صرف مسائل غیرفنی شده و همین نکته نگرانی من و همکارانم را دوچندان کرده است.

دلگرم ادامه داد: بعد از تساوی مقابل آلومینیوم در گفت‌وگو با رسانه‌ها هشدار دادم که از شرایط چند سال اخیر و حاشیه‌هایی که برای شاهین بوجود آمد باید درس گرفت اما به نظر می‌رسد در این بین هیچ‌کس به فکر بازیکنان ما نیست، احساس می‌کنم از نجابت و خلوص نیت ما و بازیکنان سوء‌استفاده می‌شود.

سرمربی ایرانجوان که به شدت ناراحت به نظر می‌رسید، تصریح کرد: نمی‌دانم شاید پسوند نام ایرانجوان بوشهر نیست شاید تیم ما متعلق به استان بوشهر نیست، مگر می‌شود یک تیم متعلق به یک استان باشد، با کمترین هزینه بسته شود، صدرنشین فعلی گروه هم شود اما هیچ حمایتی از آن صورت نگیرد.

دلگرم اضافه کرد:  در استان‌های دیگر برای صعود به لیگ برتر همه در کنار هم هستند اما در استان ما هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد.

وی از بازیکنانش تشکر و تصریح کرد: به غیرت و شرف بازیکنانم درود می‌فرستم و به آنها افتخار می‌کنم قصد دارم در تمرین روز سه‌شنبه حضور پیدا نکنم تا اینگونه به مسئولان بلند پایه استان نشان دهم این تیم با این بازیکنان نجیب شایسته تشویق و حمایت هستند.

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: وقتی مهدی طارمی در پایان بازی به دلیل دویدن زیاد نای بلند شدن از روی زمین را ندارد و دیگر بچه‌های تیم سر جلوی توپ می‌گذارند پس لایق بیشترین احترام هستند.

دلگرم شرایط بازی مقابل پاس را سخت توصیف کرد و گفت: حریف برای کسب امتیاز آمده بود و سعی داشت با دفاع متمرکز به خواسته خود برسد، پاس همدان تیم بزرگی است که از مربی با دانشی سود می‌برد اما شکر خدا بچه‌های ما به‌ویژه در نیمه دوم دستورات تاکتیکی را بهتر اجرا کردند و اتفاقاً بر روی یک کار تمرین شده به گل رسیدیم.

سرمربی ایرانجوان در خاتمه عنوان کرد: معمولاً در مسائل داوری دخالت نمی‌کنم اما یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و گشنی بازیکن موثر تیم هم به راحتی اخراج شد امیدوارم این اشتباهات سهوی که جزئی از فوتبال است دیگر برای ما تکرار نشود.

ایرانجوان بوشهر روز گذشته با پیروزی مقابل پاس همدان سیزدهمین امتیاز فصل خود را گرفت تا بر صدر جدول گروه «ب» تکیه زند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول