اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مداح پاکستانی:

انسجام مداحان در اجلاس پیرغلامان شگفت‎انگیز است

مداح پاکستانی گفت: انسجام و حضور تمام مداحان در یک کشور و با نام اجلاس پیرغلامان حسینی خلق کننده غرور زیبا و شگفت‎انگیز است.

انسجام مداحان در اجلاس پیرغلامان شگفت‎انگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ محمدافضل ایمانی صبح امروز در حاشیه ورود به استان گلستان برای شرکت در یازدهمین دوره اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مداحی اهل بیت را از 11 سالگی شروع کردم و در حال حاضر که 34 سال سن دارم با انرژی و علاقه بیشتری در این راستا فعالیت می‎کنم.

وی ادامه داد: برگزاری چنین اجلاسی در یک کشور اسلامی به صورتی که مداحان و ارادتمندان به امام حسین(ع) در یک جا جمع شوند و در کنار هم این سنت پسندیده را گرامی بدارند، کاری شگفت‎انگیز و غرورآفرین است.

ایمانی گفت: حضور همه مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم به عشق امام حسین(ع) هدف و مقصد بیداری اسلامی است.

پیام اجلاس پیرغلامان ارسال پیام عاشورا به جهان است

این مداح پاکستانی بیان کرد: پیام این اجلاس این است که مردم مسلمان جهان بیدار شوند و نام امام حسین(ع) را در جهان بلند کنند و پیام عاشورا را به جهانیان برسانند.

وی با اشاره به اینکه مداحی می‎کند و شعر می‎سراید ابراز داشت: جایگاه امام حسین(ع) در پاکستان یک جایگاهی با شور و شعور حسینی است.

ایمانی تاکید کرد: در کشور پاکستان یک مسلمان واقعی بین شیعه و سنی تفاوت نمی‎گذارد و اگر در عزای امام حسین(ع) شرکت می‎کند برای امام حسین و به عشق اهل بیت است.

این مداح پاکستانی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است که به ایران می‎آیم اما از میهمان نوازی ایرانیان بسیار شنیدم.

وی اضافه کرد: مهم نیست که چنین اجلاسی در کدام کشور مسلمان برگزار می‎شود، مهم این است که این در کنار هم قرار گرفتن مسلمانان و مداحان جهان نشان از وحدت و همدلی مسلمانان جهان و منطقه دارد.

وی در پایان ابراز داشت: من برادر ایرانی خود را همانند برادر پاکستانی خود عزیز و گرامی می‎دانم و معتقدم مسلمان واقعی با هر مذهبی مسلمان است.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول