اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خواستار شد

ضرورت توجه ویژه به سرمایه‌گذاری شهرستان طبس

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت توجه ویژه به سرمایه‌گذاری شهرستان طبس تأکید کرد.

ضرورت توجه ویژه به سرمایه‌گذاری شهرستان طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار امشب در نشست با صنعتگران شهرستان طبس، اظهار داشت: طبس به عنوان قطب صنعت، معدن و تجارت و همچنین کشاورزی خراسان جنوبی است.

وی ادامه داد: اعتقاد قلبی همه مسئولان این است که باید به سرمایه‌گذاری در این شهرستان توجه ویژه و خاص شود.

*‌تأکید استاندار بر استفاده از بخش خصوصی

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: نباید تنها متکی به منابع دولتی باشیم بلکه باید در اجرای فعالیت‌ها از بخش خصوصی نیز کمک بگیریم.

خدمتگزار با بیان این‌که منابع دولت برای اجرای همه پروژ‌ه‎ها کافی نیست، افزود: علاوه بر این بخش خصوصی قادر است تا کارها را با دقت، سرعت و سود بهتر انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان باید امور محوله را از مسئولان بالادستی مربوطه پیگیری کنند، اذعان داشت: استانداری از مدیرانی حمایت می‌کند که با جدیت مشکلات استان و سرمایه‌گذاران را با کمک مقامات کشور حل کنند.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی اضافه کرد: استانداری استان نیز آمادگی تمامی همکاری و تعامل با مدیران و مسئولان در راستای اجرای هرچه سریعتر برنامه‌ها و فعالیت‎ها را دارد.

دستورالعمل‌های صدور مجوز به 20 بند کاهش یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت و بازرگانی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: از زمان روی کار امدن دولت تدبیر و امید دستورالعمل‌های صدور مجوزها بسیار سریع و آسان شده است.

علیرضا جمیع با بیان اینکه 100 بند دستورالعمل صدور مجوز به 20 بند کاهش یافته است، متذکر شد: این امر سبب بهبود فضای کسب و کار شده است.

وی اذعان داشت: کارها در بخش صنعت و معدن با سرعت دنبال می‌شود و اگر بخش‌نامه‌ای در این زمینه مشکل داشته باشد به سرعت به تهران فرستاده می‌شود تا اصلاحات انجام شود.

زیرساخت‌های مناسب طبس برای سرمایه‎گذاری

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت و بازرگانی خراسان جنوبی جمیع با اشاره به دستورالعمل‌های خاص استفاده سرمایه‎گذاران از صندوق توسعه ملی، یادآور شد: برای استفاده از این صندوق باید سهمیه استان‌ها مشخص و ابلاغ شود و در این صندوق سهم استان‌های کمتر توسعه یافته لحاظ نمی‌شود.

جمیع با بیان اینکه صندوق پذیرش طرح‌ها به بانک‌های عامل محول کرده است، متذکر شد: سرمایه‌گذاران باید توجه داشته باشند که باید یک بانک عامل طرح را تایید کرده باشد.

وی در پایان متذکر شد: ‌برای سرمایه‎گذاری بخش خصوصی هیچگونه محدودیتی در استان وجود ندارد و در شهرستان طبس زیرساخت‌های مناسبی برای سرمایه‎گذاری وجود دارد.

انتهای پیام/69022/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول