اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در قائمشهر

مدیر عملیات سپاه ناحیه قائمشهر از برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در روزهای پایانی هفته بسیج در قائمشهر خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور سه گردان و در مدت 48 ساعت اجرا می‌شود.

برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران علی احسانی اظهار داشت: رزمایش الی‌بیت المقدس در قالب پدافند غیر عامل، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌ها در قائمشهر اجرایی می‌شود.

وی هدف از اجرای این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی رزم، به روز نگه داشتن و حفظ انسجام عناصر بسیج به‌ویژه گردان‌های مختلف اعلام کرد و گفت: افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی گردان‌های حاضر در رزمایش، ایجاد وحدت و همدلی، شناخت بیشتر اعضای گردان‌های مختلف با یکدیگر، تمرین فراخوانی یگانی و انجام فعالیت‌های جمعی از دیگر اهداف این رزمایش است.

فرمانده عملیات سپاه ناحیه قائمشهر بیان داشت: اجرای عملیات الی‌بیت‌المقدس بر مبنای ابلاغ رئیس بسیج مستضعفین و به تدبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برای تقویت بُعد نظامی بسیج انجام می‌شود.

وی تصریح کرد:  اجرای برنامه‌های آموزش انفرادی و آموزش یگانی و رزمایش‌های دفاعی، امنیتی و امدادی در این رزمایش نیز پیش‌بینی شد.

مدیر عملیات سپاه ناحیه قائمشهر خاطر شان کرد: در اجرای این رزمایش از سه گردان که دو گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر است بکارگیری می‌شود و این رزمایش در 48 ساعت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2296/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول