اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه امام صادق(ع) خبر داد

برگزاری رزمایش جنگ نوین با سناریوی هسته‌ای در بوشهر

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش جنگ نوین با سناریوی هسته‌ای فردا در بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش جنگ نوین با سناریوی هسته‌ای در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید خرمدل صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: با توجه به وجود نیروگاه اتمی در بوشهر و اهمیت موضوع هسته‌ای برای کشور، رزمایش جنگ نوین با سناریوی هسته‌ای در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان ایران اسلامی خود مبتکر بمب هسته‌ای هستند ما در این رزمایش به فرض اینکه به نیروگاه اتمی بوشهر حمله شود سناریویی طراحی کردیم تا آمادگی بسیجیان برای مقابله با خطرات احتمالی را بسنجیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: رزمایش فردا یک نوع رزمایش امداد و نجات است که یک گردان کوثر و دو گردان بیت‌المقدس در آن شرکت خواهند داشت.

خرمدل تصریح کرد: در همین ارتباط امروز مروری بر آموزش‌های گذشته برای بسیجیان است و رزمایش فردا حد فاصل نیروگاه اتمی بوشهر و منطقه سرتل برگزار خواهد شد.

اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور از روز شنبه

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ارتباط با اردوی راهیان نور هم گفت: نخستین مرحله اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور از 13 مهرماه تا 22 آبان ماه ویژه دانش‌آموزان پسر با موفقیت به پایان رسید.

خرمدل گفت: مرحله دوم نیز از اول آذرماه تا 25 آذرماه است که شامل دانش‌آموزان دختر دوم دبیرستانی استان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در تابستان امسال 95 گروه جهادی را به مناطق محروم استان اعزام کردیم که 43 گروه دانشجویی و مابقی سایر اقشار بودند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف استان داشته است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول