اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

اقتصاد مقاومتی راهبرد بسیج در غلبه بر تحریم‌هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج امروز با الگوگیری از اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند تا در برهه اقتصادی بتواند کشور را از تحریم‌ها و مشکلات پیش‌رو رهایی بخشد.

اقتصاد مقاومتی راهبرد بسیج در غلبه بر تحریم‌هاست

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: زمانی که امام راحل فرمان تاسیس بسیج را صادر کرد نه از جنگ تحمیلی خبری بود و نه تهدیدات دشمنان انقلاب زهردار به نظر می‌رسید که در چنین فضایی که هنوز منافقان چهره نفاق خود را روشن نکرده بودند بسیج شکل گرفت و امام(ره) به صراحت اعلام کردند که در جامعه‌ای که تفکر بسیجی طنین‌انداز شود در آن جامعه امکان تحرک و اقدام استکبار جهانی امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: ملت ایران در این 34 سال تمام توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن را با تکیه بر فرهنگ بسیجی به عنوان عنصر بقا و استمرار نهضت انقلاب اسلامی انجام داده و تشکیل بسیج مستضعفین در تاریخ این انقلاب درخشان و حرکت بی‌بدیل به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: ما در سایه تشکیل بسیج تهدیدها و شیطنت‌های بی‌شمار استکبار را خنثی کردیم و امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت به تشکیل و حضور بسیج به عنوان یک پدیده لازم و ضروری در صیانت از انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده می‌شود و ما در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی قادر هستیم با همین تفکر تحریم‌ها و تهدیدات ظالمانه دشمن را رفع کنیم.

کاملی‌فر پیشرفت انقلاب اسلامی را تکیه بر تفکر بسیج اعلام کرد و افزود: این تفکر در عرصه‌های مختلف کارساز و گره‌گشا بوده و ما در سایه آن توانستیم طمع دشمنان را دور کنیم و به دنیا بفهمانیم که فرهنگ بسیج تنها راهکار مبارزه با استکبار جهانی است که ملت ایران هنرمندانه در این عرصه حاضر شده و نیروهای بسیجی نیز مخلصانه و مجدانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کردند.

این مسئول بسیج را نیروی مخلص و کم ادعا اما پرتلاش در عرصه‌های مختلف توصیف کرد و گفت: حرکت و عزم بسیج تنها در عرصه نظامی خلاصه نشده بلکه تفکر بسیجی امروز در عرصه‌ فناوری‌های هسته‌ای و اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم به خوبی نمایان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های تولیدی کشورمان را با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در از بین بردن تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان را کارساز توصیف کرد و ابراز داشت: بسیج در دو سال اخیر در رفع تحریم‌های اقتصادی دشمنان ورود پیدا کرده و در کنار آن فرهنگ صرفه‌جویی در کالاهای وارداتی و مدیریت صحیح خانواده‌‌ها را مد‌نظر قرار داده تا با یک انسجام داخلی بر مشکلات فایق آید.

کاملی‌فر در پایان سخنان خود با توصیف ویژگی یاران حضرت علی(ع) که در عین کم ادعایی با تلاش و مجاهدت و ایثار در صحنه‌ها حاضر بودند، به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: بسیج نیز از چنین روحیه و صلابتی برخوردار است.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول