اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی قزوین خبر داد

آمادگی تعاون روستایی برای حضور فعال بخش خصوصی در شبکه

رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: در راستای نیل به اهداف مشترک، سازمان تعاون روستایی این استان آمادگی دارد در بحث خرید توافقی محصولات از حضور فعال بخش خصوصی استفاده کند.

آمادگی تعاون روستایی برای حضور فعال بخش خصوصی در شبکه

سیداسماعیل آقاجانتبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی استان قزوین آمادگی دارد در موضوع خرید محصولات توافقی کشاورزان با بخش خصوصی قرارداد مشترک امضا کند تا بخش تعاون و بخش خصوصی بتوانند با همکاری‌های همسو به منافع مشترک دست یابند.

وی در خصوص وضعیت سوخت‌رسانی به روستاها افزود: بر اساس گزارشات رسیده از سطح شهرستان‌های استان، در حال حاضر مواد سوختنی از سوی فروشندگان سوخت تحت کنترل بوده و سوخت‌رسانی در دورترین نقاط روستایی ادامه دارد.

رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان قزوین از تحقق 100 درصدی تعهد خرید توافقی محصولات کشاورزی در شش ماه امسال خبر داد و گفت: با همکاری و تلاش همه همکاران در شبکه تعاون روستایی برنامه پیش‌بینی شده خرید توافقی محصولات  در شش ماه نخست امسال به طور کامل محقق شده است.

آقاجانتبار تصریح کرد: این سازمان برای واگذاری و اجاره غرفه‌های بازار روز مهدیه واقع در جانبازان به شرکت‌های تعاون روستایی، کشاورزی و تعاونی تولید در بخش کشاورزی اعلام آمادگی می‌کند.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول