به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله امینی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت دفاتر پیشخوان استان اردبیل اظهار داشت: ارزیابی و نظارت مداوم رؤسای ادارات از دفاتر پیشخوان بسیار ضروری است تا شاهد بهبود فرآیند انجام کار و خدماترسانی به مردم باشیم.
وی فعالیت بیش از پنج دفتر پیشخوان در مرکز استان و پنج دفتر پیشخوان در شهرستانهای پارسآباد، مشگینشهر، بیلهسوار، گرمی و خلخال را یادآور شد و تصریح کرد: تعهد امسال ما افزودن پنج دفتر پیشخوان جدید است که در هر شهرستان یک دفتر اضافه شده و در شهرستانهای نمین، سرعین و کوثر نیز هر کدام یک دفتر راهاندازی میشود.
امینی حضور مداوم مدیران فنی در دفتر، تمدید فعالیت دفتر منوط به اعلام رضایت مدیر فنی، ارائه پیشنهادات از طرف مدیران فنی جهت بهبود فرآیند کار، تهیه لیست مراجعانی که به خاطر ایراد مشخصات اقدام به تعویض شناسنامه میکنند و ارسال لیست به اداره برای بررسی موضوع جهت کاهش میانگین خطا را ضروری اعلام کرد.
مدیرکل ثبت احوال استان در ادامه سخنان خود اضافه کرد: کنترل شناسنامههای مستعمل توسط مدیران فنی، تحویل شناسنامههای موجود در دفتر در موعد مقرر به مراجعان، دقت در اخذ تعرفه طبق نرخ ابلاغی از سوی سازمان، نگهداری سوابق و امورات انجام یافته در دفتر، تکمیل دفتر ارسال و مراسلات، دفتر تحویل شناسنامه و کارت ملی بدون قلم خوردگی و ارسال درخواستهای واصله حداکثر ظرف یک هفته بسیار ضروری است.
وی با اشاره به ارائه خدمات کارت هوشمند ملی در سایر شهرستانها در آینده نزدیک و مشکل به وجود آمده در مورد عدم درج نام برخی طایفهها در سامانه را منوط به نامه فرمانداریها و مشخص کردن نام شهرستان، بخش و دهستان دانست و بر حل آن تاکید کرد.
راهاندازی چهارمین ایستگاه کارت هوشمند ملی در شهرستان نمین
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با هدف گسترش خدمات در سطح استان اردبیل ایستگاه کارت هوشمند ملی در نمین راهاندازی و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
با توجه به زیرساخت موجود و لزوم گسترش خدمات کارت هوشمند بعد از ایستگاههای اداره کل، شهرستان اردبیل و اداره کل پست، چهارمین ایستگاه در نمین بهرهبرداری و تا پایان سال در چند شهر دیگر استان نیز راهاندازی میشود.
کارت هوشمند ملی با اولویت ایثارگران و سنین 15 سال در مراکز یاد شده ارائه میشود.
انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004