اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان کرد

کسب مجوز تاسیس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران محمودی با بیان این‌که این واحد دانشگاهی بعد از گذشت بیش از 20 سال موفق به کسب مجوز دانشکده فنی مهندسی شد، گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم تا تحصیلات تکمیلی را گسترش دهیم.

کسب مجوز تاسیس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران

آرمین محمودی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، با اشاره به برگزاری سه جلسه پرسش و پاسخ در دانشکده فنی و مهندسی، پرستاری و مامایی و علوم انسانی واحد گچساران گفت: این جلسات با حضور هیئت رئیسه و جمع زیادی از دانشجویان برگزار شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادآور شد: جلسات پرسش و پاسخ فرصتی برای حل چالش‌ها و مشکلات بوده و سبب می‌شود تا برنامه‌هایی که وجود دارد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و رصد شود.

محمودی با بیان این‌که این واحد دانشگاهی بعد از گذشت بیش از 20 سال موفق به کسب مجوز دانشکده فنی مهندسی شد، افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم تا تحصیلات تکمیلی را گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و تشکیل مداوم شورای فرهنگی، تاکنون موفقیت‌های قابل ملاحظه‌ای را در این فعالیت‌ها کسب کرده‌ایم و مقام‌های برتر در سطح کشور در چند سال اخیر برای این واحد دانشگاهی به دست آمده است.

محمودی خاطرنشان کرد: با جذب بودجه پژوهشی که در سال‌های گذشته استفاده نشده بود گام مؤثری در فعالیت‌های پژوهشی برداشته شد و آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های موجود تجهیز شدند.

وی با اشاره به این‌که همه همت و تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان این دانشگاه برای کمک و خدمت و همکاری با دانشجویان است، ادامه داد: در صدد هستیم تا از نظریات راهبردی دانشجویان در جلسات پرسش و پاسخ در برطرف کردن مشکلات این واحد دانشگاهی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول