اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل

خدمات ثبت احوال مازندران به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

دو طرح واگذاری خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان خدمات دولتی شهری و روستایی برای نخستین بار در مازندران راه‌اندازی شد.

خدمات ثبت احوال مازندران به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بعداز ظهر امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل، مدیرکل ثبت احوال مازندران، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری مازندران و مدیرکل دفتر خدمات ثبتی غیردولتی ثبت احوال برای نخستین بار در مازندران، خدمات ثبت احوال استان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

رئیس اداره ثبت احوال آمل در این باره به خبرنگار فارس گفت: طرح واگذاری خدمات ثبت احوال به بخش خصوصی در دو دفتر پیشخوان دولت شهری شهر آمل و نیز روستای کمدره بخش دشت‌سر آغاز به کار کرد.

سیدعلی هاشمی‌نسب با اشاره به اینکه اجرای این طرح در شهرستان آمل برای نخستین بار در مازندران صورت گرفته است، تصریح کرد: این دفاتر 11 خدمت به مردم در حوزه ثبت احوال ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاهش تصدی‌گیری دولتی، کاهش هزینه‌های رفت و آمد،صرفه‌جویی در زمان در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی از اهداف این واگذاری است،یادآور شد: تعویض شناسنامه،المثنی یک دو دو و سه، تعویض و صدور کارت شناسایی ملی و سایر خدمات ثبت‌احوال از این پس همزمان در این دو دفتر نیز صورت می‌گیرد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول