اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مراسم معارفه رئیس اداره بازرسی شهرداری ورامین برگزار شد

مراسم معارفه رئیس اداره بازرسی شهرداری ورامین برگزار شد.

مراسم معارفه رئیس اداره بازرسی شهرداری ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، داریوش میرزایی طی حکمی از سوی امیرحسین باقرنژاد، مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد واحد حقوقی استانداری تهران به‌ عنوان رئیس اداره بازرسی شهرداری ورامین منصوب شد.

بر این اساس، داریوش میرزایی امشب طی مراسمی با حضور علی حیدریان شهردار ورامین، معاونان شهردار، مسئولان این شهرداری به‌عنوان رئیس اداره بازرسی شهرداری ورامین معرفی شد.

شهردار ورامین طی سخنانی در این آیین با اشاره به اهمیت و جایگاه اداره بازرسی در مدیریت شهری، رسالت و بخشی از وظایف این واحد را تشریح کرد.

علی حیدریان در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های اکبر کهزادی، مسئول سابق اداره بازرسی شهرداری ورامین، داریوش میرزایی را به‌عنوان مسئول جدید این واحد معرفی و برای وی آرزوی موفقیت در انجام مسئولیتش را کرد.

گفتنی است پیش از این روح‌الله فرجی فرزند شهید محمدتقی فرجی سرپرستی اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری ورامین را بر عهده داشت.

این گزارش حاکی است، چندی پیش در دولت دهم بازرسی شهرداری ورامین با حکم مشاور استاندار تهران به اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات ارتقاء یافت.

محمد فیضی با ابلاغ حکمی، اکبر کهزادی را به‌ عنوان رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری ورامین منصوب کرد.

مشاور استاندار تهران و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران با اشاره به سوابق مؤثر و مثبت ایشان در حوزه بازرسی در این حکم آورده است: «به موجب این ابلاغ و با استناد به بخشنامه شماره 195214-1 13 دی ماه سال 88 استاندار تهران با توجه به سوابق موثر و مثبت جنابعالی در شهرداری ورامین، شما به عنوان رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری ورامین منصوب می‌شوید.»

گفتنی است، اکبر کهزادی در دوران تصدی مسئولیت بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری ورامین، بارها نامبرده از طرف استاندار، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران و فرماندار ورامین به جهت عملکرد مثبت و موثر مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته و ابلاغ جدید ایشان از طرف مشاور استاندار تهران و ارتقای این واحد به اداره و انتصاب ایشان، افتخاری دیگر برای مدیریت شهری و شهر ورامین است.

وی که از مدیران خلاق و باتجربه شهرداری ورامین است، دانشجوی رشته حقوق بوده و سوابقی همچون مسئولیت امور اجرائیات، مسئولیت واحد روابط‌عمومی، مسئولیت اداره تدارکات و کارپردازی و ناظر در کمیسیون‌های شهرداری را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول