اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهاردهم لیگ برتر بانوان صورت می‌گیرد

بانوان پاس همدان به دنبال کسب نخست پیروزی دور برگشت

تیم فوتبال بانوان پاس همدان در سومین مسابقه دور برگشت خود باید در گرگان به مصاف تیم وحدت این شهر بروند و بعد از دو باخت متوالی به دنبال نخستین پیروزی خود هستند.

بانوان پاس همدان به دنبال کسب نخست پیروزی دور برگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور با انجام پنج بازی پنج‌شنبه و جمعه پیگیری خواهد شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پاس همدان میهمان تیم وحدت گرگان خواهد بود.

رقابت‌های امسال که با نظم بهتری نسبت به سال‌های قبل در حال برگزاری است، با حضور 12 تیم و در یک گروه انجام می‌شود.

بعد از انجام 22 بازی تیم قهرمان و همچنین تیم‌های سقوط‌کننده مشخص می‌شوند در حالی که دور رفت این مسابقات به خوبی و با کمترین حاشیه‌ای انجام شد.

در این رقابت‌ها تیم بانوان پاس همدان که در آخرین روزهای نقل و انتقالات مجوز حضور در لیگ برتر 92 را کسب کرد، امسال در کنار تیم‌های فولاد نوردکوه ‌سیرجان، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، ملوان بندر انزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، وحدت گرگان، استقلال‌ تهران، نگاردژ شیراز، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌‌غربی و دلوار ‌کشتی‌ جنوب‌بوشهر رقابت سخت و فشرده‌ای را تجربه می‌کند.

در دور رفت این مسابقات در اواسط بازی‌ها، تیم هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان از ادامه بازی‌ها انصراف داد که این رقابت‌ها با حضور 11 تیم در حال برگزاری است.

تیم فوتبال پاس امسال با ترکیب بازیکنان بومی و چند بازی غیربومی به سرمربی‌گری سکینه بیات موفق شدند با وجود مشکلات و کاستی‌های پیش رو در زمین تمرینی، ایاب و ذهاب و حتی تغذیه و اسکان، نتایج خوبی در دور رفت بگیرند و در میانه جدول جایگاه خوبی را داشته باشند.

در تعطیلات نیم‌فصل تیم فوتبال پاس برای جبران امتیازات از دست رفته و تقویت نقاط ضعف خود سه بازیکن جدید به این تیم اضافه کرده تا بتواند در دور برگشت عملکرد بهتری داشته باشد.

برای نیم‌فصل دوم سه بازیکن از جمله زهره کودایی به عنوان دروازه‌بان، فرزانه نصر در پست مهاجم و مریم محمدی هافبک به تیم پاس اضافه شده‌اند و در کنار بازیکنان فعلی مشغول به فعالیت هستند.

در دور برگشت تیم فوتبال بانوان پاس همدان در دو بازی ابتدایی خود نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و بازی را برابر تیم‌های آینده‌سازان میهن نجف‌آباد و دلوارکشتی جنوب بوشهر واگذار کردند.

اما با تمریناتی که در این هفته انجام شده چهارشنبه شب، با اتوبوس و با همه بازیکنان به گرگان سفر خواهند کرد تا با تمام قوا خود را برای بازی برابر وحدت گرگان آماده کنند.

در معدود دفعات در لیگ امسال تیم فوتبال پاس بدون بازیکن محروم و مصدوم راهی یک بازی می‌شود و با توجه به وضعیت تیم حریف در جدول امکان کسب امتیاز و پیروزی برای دختران فوتبالیست همدانی وجود دارد.

دعوت از حمیرا جهان‌تیغ و فریبا ترک، دو بازیکن از تیم پاس در آخرین اردوی تیم ملی انگیزه زیادی را برای بازیکن این تیم به وجود آورده است.

با استعدادی که در دختران فوتبال پاس به بهانه حضور تیم پاس در بالاترین سطح فوتبال کشور بروز کرده، هر روز بر علاقه‌مندان به رشته فوتبال در بین بانوان همدانی افزوده می‌شود که این نویددهنده آینده خوبی برای ورزش بانوان همدان است.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور، مسابقه بین تیم‌های وحدت گرگان و پاس همدان را فاطمه نصراللهی (داور وسط)، سمانه محسنی و مریم کمالی (کمک داور) و سکینه معینی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

تا قبل از این بازی و تا پایان هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور تیم فوتبال پاس با 19 امتیاز را رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته و تیم وحدت گرگان با هشت امتیاز تیم یازدهم این جدول است.

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور عصر جمعه ششم دی ماه در گرگان تیم فوتبال بانوان پاس همدان به مصاف تیم وحدت خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول