اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه آسیب‌های اجتماعی اداره کل ارشاد زنجان:

آموزش و برپایی همایش در زمینه آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی دارد

مسئول دبیرخانه آسیب‌های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: آموزش، اطلاع‌رسانی و پیشگیری در زمینه آسیب‌های اجتماعی برای سلامتی جامعه دارای اهمیت اساسی است.

آموزش و برپایی همایش در زمینه آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام علی صمدی اظهار داشت: ما دارای سه راهکار آموزش، پیشگیری، مقابله و درمان در حوزه آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم.

مسئول دبیرخانه آموزش، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یکی از فعالیت‌ها و مسئولیت‌های دبیرخانه آموزش و پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی این اداره کل را شرکت در جلسات متعدد‌ مرتبط با این مسائل در جامعه دانست و اضافه کرد: این جلسات در راستای آموزش، اطلاع رسانی و کمک به پیشگیری از آسیب‌های اعتیاد است.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات این دبیرخانه در راستای انجام امور کارشناسی شده، تصریح کرد: اولویت این اداره شرکت در اغلب جلسات در زمینه پیشگیری از اعتیاد برای مشارکت فعال در این مباحث است.

وی در ادامه نقش دستگاه‌های اجرایی استان را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: با شرکت در این جلسات کارشناسی مشارکت و تدوین برنامه‌های این حوزه می‌توان در راستای آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر عمل کرد.

مسئول دبیرخانه آموزش، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به فعالیت خود خاطرنشان کرد: این اداره دارای سه راهکار آموزش، پیشگیری، مقابله و درمان در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی هستیم.

صمدی در بخشی از سخنان خود نقش آموزش و پیشگیری در جامعه و دستگاه‌های اجرای را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: آموزش از طریق اقدامات فرهنگی و هنری با زبان گویای هنری با اجرا و برگزاری برنامه‌ها دارای اهمیت اساسی است.

این مسئول اعلام کرد: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها با موضوعات مختلف در حوزه فرهنگی و هنری در راستای پیشگیری‌های اجتماعی در جامعه بسیار موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکنون شاهد خروجی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با محتوای ویژه آموزشی در این مجموعه بودیم، اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری ما در این مجموعه به صورت آگاهانه و به صورت کارشناسی شده در زمینه آسیب‌های اجتماعی است.

مسئول دبیرخانه آموزش، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان آموزش، اطلاع رسانی و پیشگیری در این زمینه را برای سلامتی جامعه دارای اهمیت اساسی عنوان و تاکید کرد: اجرای همایش و گردهمایی در این زمینه می‌تواند بسیار حائز اهمیت در این راستا باشد.

صمدی با اشاره به اینکه همه واحدها باید مراقبت از زیر مجموعه‌های خود داشته باشند را در برنامه خود داشته باشند، یادآور شد: آموزش در بین کارکنان با دعوت از دستگاه‌های اجرایی مختلف برای مشارکت در این فعالیت‌های آموزشی بسیار مطلوب خواهد بود.

وی در پایان ضرورت آموزش در این زمینه را دارای اهمیت دانست و اذعان داشت: اقدامات در این زمینه نیاز ضروری در جامعه امروز است.

انتهای پیام/73002/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول