اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

تصویب تشکیل شورای راهبردی ورزش در بیرجند

فرماندار بیرجند گفت: تشکیل شورای راهبردی ورزش در این شهرستان برای رفع مشکلات حوزه ورزش با زیر مجموعه چهار کمیته تصویب شد.

تصویب تشکیل شورای راهبردی ورزش در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی ظهر امروز در کار گروه اجتماعی و فرهنگی بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر ما مانند هشت سال دفاع مقدس با مشکلات در حال جنگ هستیم.

وی با بیان این‌که در حال حاضر 117 روستای پرجمعیت در بیرجند دارای شورای اسلامی هستند، تصریح کرد: باید از امکانات این شوراها و دهیاری‌ها برای گسترش ورزش در بین افراد استفاده شود.

فرماندار بیرجند به شناسایی امکانات و برنامه‌ریزی برای آنها اشاره کرد و افزود: با تشکیل شورای ورزش در سطح شهرستان و استان این مهم امکان‌پذیر است.

تناکی با بیان این‌که امروز در این جلسه تشکیل شورای راهبردی ورزش بیرجند مصوب شد، اذعان داشت: این شورا دارای چهار کمیته زیرمجموعه است.

وی تشکیل تیمی متشکل از رؤسا و معاونان ادارات برای ورزش را پیشنهاد داد و خاطرنشان کرد: با تشکیل این تیم در راستای فرهنگ‌سازی و گسترش ورزش در بین جوانان و دیگر اقشار جامعه موثر است.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول