اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

بانوان پاس در پی یک پیروزی بعد از هفته‌ها ناکامی

تیم فوتبال بانوان پاس همدان که در دور برگشت لیگ برتر هنوز به پیروزی دست پیدا نکرده امروز در خانه به مصاف تیم نگاردژ شیراز خواهد رفت.

بانوان پاس در پی یک پیروزی بعد از هفته‌ها ناکامی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به هفته هجدهم خود رسیده و تیم فوتبال بانوان پاس همدان باید از حریف شیرازی خود پذیرایی کند.

رقابت‌های امسال که با نظم بهتری نسبت به سال‌های قبل در حال برگزاری است با حضور 12 تیم و در یک گروه انجام می‌شود و بعد از انجام 22 بازی تیم قهرمان و همچنین تیم‌های سقوط‌کننده مشخص خواهند شد.

در این رقابت‌ها تیم بانوان پاس که در آخرین روزهای نقل و انتقالات مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرد امسال در کنار تیم‌های فولاد نوردکوه ‌سیرجان، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، ملوان بندرانزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، هیئت فوتبال گرگان، استقلال‌ تهران، نگاردژ شیراز، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌‌غربی و دلوار ‌کشتی‌ جنوب‌بوشهر رقابت سخت و فشرده‌ای را تجربه می‌کند.

 

در اواسط فصل تیم فوتبال هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان به دلایلی از ادامه مسابقات انصراف داد و لیگ برتر امسال با 11 تیم در دور برگشت ادامه پیدا کرده است.

دختران فوتبالیست پاس همدان که امسال نتایج خوبی نسبت به سال‌های قبل حضور خود در لیگ برتر داشته‌اند، در دور برگشت نتوانستند به پیروزی دست یابند و شرایط مطلوبی را از نظر نتایج ندارند.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان به دلیل آب و هوای همدان در یک ماه گذشته و شرایط بارش برف و یخ‌زدگی زمین‌های فوتبال و نگهداری نامناسب نتوانست به خوبی تمریناتی را داشته باشد.

از سوی دیگر ورزشگاه قدس تنها برای انجام مسابقات در نظر گرفته شده و چمن مصنوعی سعیدیه نیز به دلیل شلوغی و ازدیاد تیم‌های لیگی فرصت تمرین مناسب را به بانوان همدانی نداده است.

از این رو شاگردان سکینه بیات بعد از چند هفته که بردی را تجربه نکرده‌اند در هفته هجدهم برای پیروزی در این هفته و در یک بازی خانگی برابر تیم نگاردژ شیراز با روحیه خوبی به میدان خواهند رفت.

برطرف شدن مصدومیت بازیکنان این تیم که در هفته‌های اخیر مشکلاتی را برای کادر فنی بانوان پاس به وجود آورده خبر خوشی است که باید دید امروز در زمین و این مسابقه چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؟

در مقابل تیم نگاردژ شیراز وضعیت خوبی در رقابت‌های لیگ برتر نداشته و در این فصل 9 شکست را در کارنامه خود دارد و با شرایط نامطلوبی به همدان سفر کرده تا برابر دختران فوتبالیست همدانی قرار بگیرد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه امروز بانوان پاس همدان و نگاردژ شیراز را فاطمه نصراللهی (داور وسط)، مهناز ذکایی و سمانه رضایی (کمک داور) و لیلی عشیانی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

تا پایان هفته هفدهم تیم فوتبال بانوان پاس همدان با 21 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است و در مقابل تیم نگاردژ شیراز با 11 امتیاز در جایگاه نهم جدول لیگ برتر جا خوش کردند.

در چارچوب هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور تیم فوتبال پاس همدان روز پنج‌شنبه 3 بهمن از ساعت 13 در ورزشگاه شهدای قدس همدان به مصاف تیم نگاردژ شیراز خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول