اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/

بانوان پاس همدان به دنبال نخستین پیروزی دور برگشت در ایلام

تیم فوتبال بانوان پاس همدان برای تثبیت جایگاه پنجمی خود در جدول باید در هفته شانزدهم لیگ برتر برابر تیم پالایش گاز ایلام به میدان برود.

بانوان پاس همدان به دنبال نخستین پیروزی دور برگشت در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور به هفته شانزدهم خود رسیده است و در این هفته دختران فوتبالیست همدانی برای تثبیت موقعیت پنجمی خود در جدول باید در ایلام برابر تیم پالایش گاز این شهر به میدان بروند.

در رقابت‌های امسال لیگ برتر تیم بانوان پاس همدان که در آخرین روزهای نقل و انتقالات مجوز حضور در لیگ برتر 92 را کسب کرد امسال در کنار تیم‌های فولاد نوردکوه ‌سیرجان، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، ملوان بندرانزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، هیئت فوتبال گرگان، استقلال‌ تهران، نگاردژ شیراز، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌‌غربی و دلوار ‌کشتی‌ جنوب‌بوشهر رقابت سخت و فشرده‌ای را تجربه می‌کند.

در اواسط دور رفت تیم هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان به دلایل مختلف از ادامه مسابقات انصراف داد تا این رقابت‌ها در دور برگشت با حضور 11 تیم برگزار شود.

لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور امسال با نظم بهتری نسبت به سال‌های قبل در حال برگزاری است و به اذعان مربیان و سرپرستان تیم‌ها فدراسیون برای برگزاری این مسابقات وسواس و دقت بیشتر در دستور کار دارد و این موضوع نشانگر توجه اهالی فدراسیون فوتبال به ورزش بانوان است.

تیم فوتبال بانوان همدان که در دور رفت موفق شدند نتایج نسبتاً خوبی را کسب کنند در دور برگشت به موفقیت آنچنانی دست نیافتند و از چهار مسابقه در این دور تنها به یک امتیاز اکتفا کردند.

شاگردان سکینه بیات در سه مسابقه دور برگشت سه شکست متوالی را برابر تیم‌های آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان، دلوار کشتی جنوب بوشهر و وحدت گرگان پذیرا شدند و تنها برابر ملوان بندر انزلی به تساوی یک بر یک رسیدند.

پاسی‌ها که با وجود مشکلاتی مالی که باشگاه پاس با آن دست و پنجه نرم می‌کند، سختی‌های زیادی را تحمل کردند، اما بنا به صلاحدید کادر فنی در بین نیم فصل چند بازیکن به بدنه و ترکیب اصلی این تیم اضافه شد.

برای نیم‌فصل دوم سه بازیکن از جمله زهره کودایی به عنوان دروازه‌بان، فرزانه نصر در پست مهاجم و مریم محمدی هافبک به تیم پاس اضافه شده‌اند و در کنار بازیکنان فعلی مشغول به فعالیت هستند.

در بازی برابر تیم ملوان بندر انزلی یکی از بازیکنان تیم پاس به دلیل برخورد شدید توپ از ناحیه چشم مشکل برخورده است و در مسابقه ایلام در ترکیب تیمش وجود ندارد.

در هر صورت تیم پاس برای تثبیت موقعیت پنجم خود را در جدول رده‌بندی فردا باید برابر حریف ایلامی خود به برتری برسد.

تا قبل از این مسابقه تیم پاس همدان با انجام 15 مسابقه با کسب 20 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است و در مقابل تیم پالایش گاز ایلام با 15 امتیاز در رده ششم جای خوش کرده است.

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صبح روز پنج‌شنبه 19 از ساعت 9:30 صبح در ورزشگاه تختی ایلام دو تیم بانوان پاس همدان و پالایش گاز به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/89020/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول