اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان:

بانوان پاس همدان در فوتبال کم‌نظیرند

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: غیرت و انگیزه‌ای که در بین دختران فوتبالیست تیم پاس وجود دارد در فوتبال ایران کم‌نظیر است.

بانوان پاس همدان در فوتبال کم‌نظیرند

سکینه بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال بانوان پاس در سطح بالای فوتبال ایران نشان دادند که می‌توانند خود را مطرح کنند.

وی افزود: در لیگ برتر امسال سطح مسابقات بسیار بالاتر از سال‌های قبل شده و خوشحالیم که موفق شدیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان اضافه کرد: غیرت و انگیزه‌ دختران فوتبالیست تیم پاس، در فوتبال ایران کم‌نظیر است.

وی در مورد بازی تیمش برابر تیم نگاردژ شیراز خاطرنشان کرد: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و منجر به آن شد تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

بیات ابراز داشت: با همکاری هیئت فوتبال در این هفته بعد از مدت‌ها تمرینات خوبی را در ورزشگاه‌های مفتح و قدس داشتیم و مزد زحمات خود را گرفتیم.

وی با بیان اینکه در این بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت، افزود: تیم نگاردژ نسبت به دور رفت بسیار افت کرده بود و در مقابل ما درخشش زیادی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس با اشاره به اینکه بازی سختی در هفته بعد خواهیم داشت گفت: هفته آینده باید به شهر بم رفته و برابر نماینده فوتبال این شهر بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

پاسی‌ها با کسب این سه امتیاز جمع امتیازات خود را به عدد 24 رساندند و با حفظ جایگاه پنجمی خود وضعیت مناسبی را در جدول رده‌بندی گروه برای خود ایجاد کردند.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان باید در هفته نوزدهم به مصاف تیم شهرداری بم بروند.

انتهای پیام/89020/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول