اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

ایجاد 1200 شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ایجاد یک‌هزار و 200 شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

ایجاد 1200 شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: خودکفا شدن مددجویان کمیته امداد و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت‌های اساسی و سیاست‌های کمیته امداد است و در این راستا اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی و وام‌های مشاغل خانگی از برنامه‌های این مدیریت در سال جاری است و تلاش خوبی در این راستا انجام داده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به مددجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: آموزش‌های اشتغالزایی در استان بوشهر در سال جاری با کیفیت مطلوب برگزار شده و این امر در هدفمند کردن طرح‌های اشتغالزایی بسیار تاثیرگذار بوده است.

محبی با اشاره به راه‌اندازی دفتر کاریابی کمیته امداد در سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: این دفتر به منظور رفع مشکلات اشتغال مددجویان در عسلویه راه‌اندازی شده است.

وی از ایجاد یک‌هزار و 200 شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و گفت: امسال تعهدات اشتغال کمیته امداد استان بوشهر یک‌هزار و 450 شغل بوده که تا الان بیش از یک‌هزار و 281 شغل توسط این نهاد ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: خدمت به افراد محروم و کم‌بضاعت از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان نظام است و کمیته امداد از ابتدای تاسیس تاکنون در این مسیر گام برداشته است.

محبی بیان کرد: خانواده‌های تحت پوشش همواره از خدمات متنوع و باکیفیت کمیته امداد برخوردارند و انتظار داریم خیران همواره با ما همکاری کنند تا بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری ارائه کنیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول