اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی‌و پنجمین بهار انقلاب/15

هزینه 1.8 میلیاردی برای طرح‌های کمیته امداد در بابلسر

مدیر کمیته امداد امام خمینی بابلسر گفت: برای اجرای برنامه‌ و طرح‌های ایام‌الله دهه فجر حدود یک میلیارد و 875 میلیون ریال هزینه می‌شود.

هزینه 1.8 میلیاردی برای طرح‌های کمیته امداد در بابلسر

حسن محسنی‌معلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب برای ملت ما و همه آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان تشریح و تبیین شود.

وی با بیان اینکه لازم است بزرگداشت دهه فجر همچون ایام سوگواری محرم‌الحرام با مشارکت مردمی به صورت خودجوش برگزار شود، افزود: این امر نقش به‌سزایی بر پایداری و دوام نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی دهه فجر بابلسر با اعلام اینکه برای اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر حدود یک میلیارد و 875 میلیون ریال هزینه شده است، اذعان داشت: از این میزان حدود 850 میلیون ریال برای افتتاح سه طرح عمرانی و مددجویی بوده است.

وی بیان داشت: 450 میلیون ریال برای اجرای واگذاری طرح‌های خوداشتغالی، سه میلیون ریال برای بازدید از خانواده‌های تحت پوشش، 300 میلیون ریال برای اهدای وام کارگشایی، 240 میلیون ریال برای اهدای جهیزیه، 2 میلیون ریال برای بازدید مسئولان از وضعیت مددجویان و مبلغ 30 میلیون ریال برای برگزاری دوره‌های آموزشی مددجویان هزینه شده است.

محسنی از برگزاری مسابقات فرهنگی ـ ورزشی در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری اردو، برگزاری نمایشگاه، هزینه هدیه به خانواده‌ها، برگزاری همایش‌ها و مراسم‌ها، توزیع ارزاق و کالا و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/86010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول