اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

حسین اکبری مدیر آموزش و پرورش‌ کوهبنان شد‌

حسین اکبری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان معرفی شد.

حسین اکبری مدیر آموزش و پرورش‌ کوهبنان شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور‌ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و مسئولان شهرستانی از خدمات احمد نیکخواه ‌تجلیل و حسین اکبری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان معرفی شد.

احمد نیکخواه مدیر سابق آموزش و پرورش کوهبنان در‌ این مراسم اظهار داشت: کار در آموزش و پرورش مصداق صدقه ‌جاریه است و خدمت در این زمینه ماندگاری اخروی و اعمال ماتأخر را ثمر می‌دهد.

وی بیان داشت: در عرصه ‌خدمت همدلی‌هایی وجود دارد و هدایت و رهبری این همدلی‌ها مقوله‌ای است که نیاز به کار را می‌طلبد تا سبب بروز کارهای سازنده شود.

نیکخواه اذعان داشت: در جامعه تربیت و تعلیم نیز همدلی‌ها و اهداف مشترک ملی وجود دارد که با همیاری تمام‌ زحمت‌کشان این عرصه تربیت هر چه بهتر آینده‌سازان و فرزندان این مملکت میسر می‌شود.

وی با اشاره به ایام مبارک فجر گفت: شهدا همیشه بین ما حضور دارند و دستگیری‌های آنها بسیاری از مشکلات ما را حل می‌کند و این قصور چشم ماست که نورانیت حضور آنها را به خوبی حس نمی‌کند.

نیکخواه افزود: شهدا همیشه مایه ‌دلگرمی و آموزنده ‌در سایه ایثار و فداکاری بوده‌اند و ایام‌الله فجر زمان مناسب برای ارج نهادن به مقام شامخ آنان و مرور وقایع عبرت‌آمیز تاریخ است.

وی با گزارشی از کارهای صورت گرفته در دوران خدمت خود بیان داشت: در بحث عمرانی تجهیز سخت‌افزاری و فضاسازی مدارس و تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی شوفاژ صورت گرفته است و همچنین ساخت و ترمیم مدارس انجام و قسمتی از آن در دست عمل است.

نیکخواه اظهار داشت: در زمینه‌ پژوهشی و پرورشی نیز‌ دانش‌پژوهان و دانش‌آموزان کوهبنانی رتبه‌های نخست و برتر کشوری و استانی را از آن خود کرده‌اند.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول