اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مسجد سلیمان:

سرانه فضای سبز مسجد سلیمان زیر سطح استاندارد است

شهردار مسجد سلیمان گفت:‌ سرانه فضای سبز مسجد سلیمان زیر سطح استاندارد است.

سرانه فضای سبز مسجد سلیمان زیر سطح استاندارد است

خلیل حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجد سلیمان اظهار کرد: در شرایط کنونی سرانه فضای سبز شهر مسجد سلیمان تقریباً چهار متر مربع برای هر نفر است و در تلاش هستیم تا این سرانه به شرایط استاندارد برسد.

وی افزود: سرانه استاندارد از شرایط کنونی شهر مسجد سلیمان فاصله زیادی دارد و به این دلیل رسیدن به سطح استاندارد سرانه فضای سبز کار بسیار دشواری است.

شهردار مسجد سلیمان گفت: در حال حاضر باید سرانه فضای سبز مسجد سلیمان به سطح استاندارد برسد و به این دلیل برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در مدت 20 ماه سرانه مد نظر را تامین کنیم.

وی با اشاره به کشت درختان در فضای سبز مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: شهر مسجد سلیمان توانمندی‌های زیادی دارد و باید در این باره ابتدا برنامه جامع فضای سبز تدوین شود و سپس در راستای توسعه همه جانبه فضای سبز شهری در شهرداری مسجد سلیمان گام‌های اساسی برداریم.

شهردار مسجد سلیمان تاکید کرد: اجرای پروژه‌های بزرگ فضای سبز شهری در مسجد سلیمان به‌ویژه پارک ورودی این شهر برای افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار شهرداری قرار دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا با تهیه طرح توجیهی و اخذ مشاور در این زمینه گام‌هایی عملی در اجرای پروژه‌های فضای سبز شهری برداشته شود.

انتهای پیام/72006/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول