اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان مطرح کرد

رشد 264 درصدی بودجه فضای سبز اصفهان

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 220 میلیارد تومان برای فضای سبز اختصاص داده شده و در سال آتی شاهد رشد 264 درصدی بودجه فضای سبز اصفهان هستیم.

رشد 264 درصدی بودجه فضای سبز اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالقاسم گلستان‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه تهیه لایحه بودجه سال آتی شهرداری اصفهان کارشناسی و اصولی است، اظهار کرد: دقت و توجه به هزینه‌های جاری شهرداری در تدوین بودجه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های جاری بودجه شهرداری باید دقیق باشد، اضافه کرد: تهیه لایحه بودجه شهرداری به صورتی بوده که اعتبارات جاری کاهش پیدا کرده و بودجه‌های عمرانی شهرداری برای انجام فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر افزایش یافته است.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز شهرداری در زمان تهیه لایحه بودجه مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 220 میلیارد تومان برای فضای سبز اختصاص داده شده و در سال آتی شاهد رشد 264 درصدی بودجه فضای سبز اصفهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 3 میلیارد تومان برای هزینه‌های صدا و سیما در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بودجه اختصاص داده شده برای انجام مراسم‌های جشن و پذیرایی در اصفهان به برنامه‌هایی چون چراغانی‌ها، آذین‌بندی‌ها و برگزاری افتتاحیه‌ها اختصاص دارد.

گلستان‌نژاد با اشاره به میزان بودجه سال آتی شهرداری اصفهان تاکید کرد: یک‌هزار و 500 میلیارد تومان از بودجه سال آتی شهرداری اصفهان نقدی و 700 میلیارد تومان از این بودجه نیز غیر‌نقدی بوده و در این بودجه اوراق مشارکت لحاظ نشده است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز در شهر نیز در بودجه شهرداری اصفهان به میزان بسیاری مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 587 میلیارد تومان برای انجام فعالیت‌هایی در راستای توسعه فضای سبز در سطح شهر اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/63004/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول