اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری چاروسا:

وضعیت نامطلوب آب آشامیدنی چاروسا به فرسودگی شبکه مربوط می‌شود

رئیس شورای اداری چاروسا وضعیت نامطلوب آب آشامیدنی چاروسا را ناشی از فرسودگی شبکه آب دانست.

وضعیت نامطلوب آب آشامیدنی چاروسا به فرسودگی شبکه مربوط می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، سید رضا غلامی‌مقدم پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی روستاهای چاروسا اظهار کرد: مشکلات آب لوله‌کشی منازل قلعه‌رئیسی سبب شده برخی ساکنان این شهر به استفاده از آب‌های تصفیه شده و خرید دستگاه‌های تصفیه آب روی آورند.

رئیس شورای اداری چاروسا تصریح کرد: ترکیدگی مداوم لوله‌های آب در برخی مناطق قلعه‌رئیسی باعث نارضایتی شهروندان شده که به نظر می‌رسد وجود شبکه‌های فرسوده باعث این موضوع می‌شود.

غلامی‌مقدم عنوان کرد: لوله‌های زیرزمینی شبکه آب‌رسانی قلعه‌رئیسی کهنه و پوسیده شده است،

بخشدار چاروسا گفت: در بعضی مناطق شهر، فشار آب زیاد اما در برخی از مناطق فشار آب کم است و این مشکل باعث نارضایتی بیشتر مناطق شهر شده است.

این مسئول گفت: فشار آب در مناطق مختلف تفاوت دارد به گونه‌ای که در برخی موارد فشار آب کافی بوده و در برخی موارد که از شبکه آبرسانی قدیم استفاده می‌شود فشار آب ضعیف است.

غلامی‌مقدم گفت: منبع جدید آب شهر قلعه‌رئیسی که آب آن از چشمه روستای الگن این بخش سرچشمه می‌گیرد از روستای فارتق دیشموک بود که با راه‌اندازی منبع جدید در یک سال اخیر وضع آبرسانی به شهروندان بهتر شده ولی بیشتر خانواده‌ها و منازل هنوز از جریان آب در لوله‌های قدیمی استفاده می‌کنند که در بیشتر مواقع باعث قطعی آب و شکستگی لوله‌های این منازل می‌شود.

وی در ادامه افزود: بیشتر مناطق قدیمی قلعه‌رئیسی هم با مشکلات این‌گونه مواجه هستند و به تعویض لوله آبرسانی نیاز دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: گاهی هزینه‌ای که صرف تعویض خط انتقال و لوله فرسوده می‌شود، بیشتر از هزینه ساخت یک پروژه عمرانی است.

غلامی‌مقدم در پایان از زحمات مسئول آب و فاضلاب شهری چاروسا تشکر کرد و از آب و فاضلاب شهری استان خواست که مشکل را در این شهر بررسی کند.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول