اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای همزمان 200 پروژه زیرساختی در کنگان

فرماندار کنگان از اجرای همزمان 200 پروژه زیرساختی در کنگان خبر داد.

اجرای همزمان 200 پروژه زیرساختی در کنگان

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و توجه به مشکلات این شهرستان امری لازم است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به طرح‌های اجرایی در این شهرستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: برای ایام نوروز از هم‌اکنون اقدامات لازم انجام شده و آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی داریم و به فضل خدا به اهداف مورد نظر در این مسیر نیز خواهیم رسید.

تبرکی تصریح کرد: شهرستان کنگان هم‌اکنون میزبان پروژه‌های بزرگ و ملی است و در حوزه نفت و گاز شاهد اجرای پروژه‌های مهم و بزرگی در این شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: از مسئولان شرکت‌های نفت و گاز انتظار داریم توجه بیشتری به محیط پیرامونی داشته باشند تا شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون شهرستان در تمام عرصه‌ها باشیم.

فرماندار کنگان از اجرای همزمان 200 پروژه زیرساختی در کنگان خبر داد و ابراز داشت: این تعداد پروژه در بخش‌های عمران شهری و روستایی، آموزشی، ورزشی، درمانی، مسکن و ... اجرایی و عملیاتی شده است.

تبرکی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت شهرستان است و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی خواستار تلاش مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل به موقع پروژه‌ها شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول