اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از نمایشگاه کتاب فرانکفورت

رایزنی‌های فشرده ناشران بزرگ جهان برای در اختیار گرفتن صنعت نشر

بزرگترین و برترین انتشاراتی ها در سالن 8 قرار دارند که به شکل گسترده مشغول مذاکره هستند از جمله آنها می‌توان به پنگوئن اشاره کرد این ناشر با دو سالن در راهرو 84 بسیار فعال بوده و میزهای مذاکره گسترده‌ای دارد.

رایزنی‌های فشرده ناشران بزرگ جهان برای در اختیار گرفتن صنعت نشر

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به فرانکفورت، شصت و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت که از روز چهارشنبه آغاز به کار کرده است، امروز جمعه سومین روز خود را سپری می‌کند.

در این نمایشگاه سالن‌های متعددی تدارک دیده شده اما مهمترین سالن نمایشگاه سالن 8 است آنچنان که هر فردی وارد این نمایشگاه می شود اگر به این سالن سری نزند موارد فراوانی را از دست داده است.

این بخش متشکل از بزرگترین و برترین انتشاراتی ها است که به شکل گسترده مشغول مذاکره هستند از جمله آنها می‌توان به پنگوئن اشاره کرد این ناشر با دو سالن در راهرو 84 بسیار فعال بوده و میزهای مذاکره گسترده‌ای دارد که در آنها هر یک از کارشناسان حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

آکسفورد و شیکاگو نیز از دیگر فعالان این بخش محسوب می‌شوند. هر چند برندهای مشهور و کارتونی نیز در آن دیده شده و به سختی مشغول رایزنی برای تبادل آثار خود با دیگر ناشران هستند.

 

 

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول