اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

عزیزی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

انتشار جلد سوم مجموعه «قوانین و مقررات اسناد ملی ایران» در آینده نزدیک

معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از اتمام نگارش جلد سوم مجموعه کتاب‌های «قوانین و مقررات اسناد ملی ایران» توسط جمعی از نویسندگان در آینده نزدیک از سوی این سازمان خبر داد.

انتشار جلد سوم مجموعه «قوانین و مقررات اسناد ملی ایران» در آینده نزدیک

غلامرضا عزیزی، معاون اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره تازه‌ترین اثر زیر چاپ این سازمان، بیان داشت: جلد سوم از مجموعه کتاب‌های «قوانین و مقررات اسناد ملی ایران» از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آماده چاپ است، که به زودی منتشر می‌شود.

به گفته این کارشناس حوزه اسناد، جلد سوم از مجموعه کتاب‌های «قوانین و مقررات اسناد ملی ایران»، به نگه‌داری اسناد و مدارک در بایگانی‌‌ها در مراکزی که آثار کاغذی را همانند کتابخانه‌ها نگه‌داری می‌کنند، اختصاص دارد.

عزیزی معتقد است، فصل‌هایی از این کتاب نیز برای مواردی همچون «استاندارد»، «شیوه‌نامه» و «رویه» قابل استفاده است.

وی افزود: سال گذشته جلد اول این مجموعه کتاب‌ها با همین عنوان و با تیتر فرعی «مجموعه قوانین و مقررات اسناد ملی» و جلد دوم با عنوان «شیوه‌نامه‌ها و رویه‌های تنظیم و توصیف اسناد آرشیوی (متنی، کاغذی و عکس)»، منتشر شد.

بر اساس این گزارش، مجموعه کتاب‌های «قوانین و مقررات اسناد ملی ایران» توسط جمعی از نویسندگان با سرپرستی «غلامرضا عزیزی» معاون اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آن هم با استفاده از استاندارهای ملی و بین‌المللی نوشته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول