اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پورمعین خبر داد

برگزاری دومین نشست انجمن خادمان قرآن در انتظار ثبت اساسنامه

دبیر انجمن خادمان قرآن با اشاره به زمان برپایی دومین نشست هم‌اندیشی خادمان قرآن کریم، گفت: برگزاری این نشست در انتظار ثبت اساسنامه است.

برگزاری دومین نشست انجمن خادمان قرآن در انتظار ثبت اساسنامه

«محمدرضا پورمعین» دبیر همایش انجمن خادمان قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری دومین نشست انجمن خادمان قرآن کریم، اظهار داشت: سال گذشته نخستین دوره این همایش با حضور بیش از 100 خادم قرآن کریم که از اولین دوره همایش تجلیل از خادمان قرآن معرفی و تقدیر شده بود، در مشهد مقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی خادمان قرآن کریم در انتظار ثبت اساسنامه است، افزود: قرار بود این همایش در نجف اشرف برگزار شود اما متأسفانه به دلایلی این امر محقق نشد و مسئولان تصمیم گرفتند پس از ثبت نهایی اساسنامه دومین نشست هم‌اندیشی برگزار شود.

پورمعین اظهار امیدواری کرد که این نشست هم‌اندیشی تا پایان سال برگزار شود و گفت: ما تلاش خود را می کنیم که این نشست را امسال برگزار کنیم در غیر این صورت اوایل سال آینده برپا خواهد شد.

به گزارش فارس، نشست هم‌اندیشی خادمان قرآن کریم سال گذشته به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد کلید خورد اما متأسفانه برپایی دومین نشست خادمان قرآن همواره با تغییر زمان همراه بود به طوری که قرار بود اوایل سال جاری و پس از آن تابستان و پاییز برگزار شود اما همچنان زمان دقیق برپایی آن مشخص نیست.

هدف اصلی این انجمن ایجاد هماهنگی در برنامه‌های قرآنی است؛ همچنین از سال آینده انتخاب خادمان قرآن کریم توسط این انجمن انجام می‌پذیرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول