اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شرکت 1800 دانش‌آموز گنبدی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از حضور بیش از 1800 دانش آموز در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در هفت پایگاه فرهنگی و هنری این اداره خبر داد.

شرکت 1800 دانش‌آموز گنبدی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت

کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تلاش اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر،  اظهار کرد: برنامه‌های خود را در این راستا در چند حوزه آموزشی، ورزشی، اوقات فراغت، هنری و ... طراحی کرده و در حال اجرا هستیم.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال بالغ بر 7 مرکز را برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته‌ایم، افزود: دارالقرآن کریم، کانون فرهنگی میثاق، دو مرکز تربیت بدنی خواهران و برادران، کانون فرهنگی و تربیتی بعثت بخش داشلی‌برون، کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی و مدارس مختلف این هفت ظرفیت فعال در این حوزه هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از تشکیل و برگزاری 580 کلاس در طرح غنی‌سازی فراغت خبر داد و گفت: بیش از 1800 نفر از دانش آموزان در رشته‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، تربیتی، ورزشی، قرآن و عترت مهارت‌های فنی و هنری و ... شرکت خواهند کرد.

نظرنژاد با تاکید بر اینکه رویکرد تربیتی را یکی از مهم‌ترین رویکردهای خود در تابستان و کلاس‌های فوق برنامه و غنی کننده اوقات فراغت قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های مختلف علمی و دانش آموزی از جمله کانون علمی و تربیتی اندیشه جوان و انجمن اسلامی دانش‌آموزی نیز در این راستا به ما کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با تمام قوا برای پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی به وسط میدان عمل آمده‌ایم، ادامه داد: تمامی ظرفیت‌های خود را در این حوزه فعال کرده‌ایم و معتقدیم که مسیر درست مدرسه به سمت تعالی و پیشرفت از همین نگاه‌های اجتماعی و ژرف برای مقابله با آسیب‌ها می‌گذرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از توسعه و تجهیز مرکز مشاوره این اداره در تابستان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای مهرماه این مرکز در بستری جدید و با رویکردی جدید به صورت جدی در راستای اهداف فرهنگی و اجتماعی آموزش و پرورش در خدمت مخاطبان خود خواهد وبد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول