اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تقدیر هیئتی‌های گنبدکاووس از کادر درمانی با «آب هویج»

اعضای هیئت جوانان حضرت علی‌اکبر (ع) در اقدامی پسندیده با تهیه 250 بطری آب هویج از کادر درمانی بیمارستان‌های گنبدکاووس تشکر کردند.

تقدیر هیئتی‌های گنبدکاووس از کادر درمانی با «آب هویج»

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بی‌شک این روزها بزرگترین و پرحجم‌ترین مکالمات و دغدغه‌های مردم و مسوولان در کشور عزیزمان معطوف به بیماری کرونا شده و همگان در جستجوی اخبار تازه‌ای از فعالیت‌ها، اقدامات، آمار بهبودیافتگان و ... در تکاپو هستند.

در کنار همه اندوه و ناراحتی‌هایی که پس از شیوع این بیماری در کشور مستقر شد و طبیعتا همه را درگیر خود کرد آنچه جای مسرت و خوشحالی داشت و دارد همت بالا و همدلی مردم عزیز کشورمان برای کمک به یکدیگر و حرکت‌های خودجوش مردمی برای کاهش آلام بیماران، خانواده‌های آنان، کادر درمانی و پرستاری و عملا برداشتن یک بار بزرگ و سنگین از روی دوش دولت و مسوولان بود.

در همین راستا و در یکی دیگر از اقدامات پسندیده مردمی هیئت جوانان حضرت علی اکبر (ع) شهرستان گنبدکاووس با تهیه و تولید 250 بطری آب هویچ کاملا بهداشتی و توزیع آن در بیمارستان‌های خدمات‌دهنده بیماری کرونا میان کادر درمانی و بیماران از زحمات پرستاران و پزشکان تقدیر و به تقویت بدن بیماران اقدام کردند.

گفتنی است این هیئت در مرحله دوم نیز با کمک‌های مردم در روز نیمه شعبان و میلاد امام زمان (ع) این اقدام شایسته را گسترش بخشیده و تکرار خواهد کرد.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول