اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل از سربازان نمونه سپاه/ سردار سالاری: سربازان ستون نیروهای مسلح‌اند

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سربازان یکی از ارکان و ستون های نیروهای مسلح محسوب شده و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است.

تجلیل از سربازان نمونه سپاه/ سردار سالاری: سربازان ستون نیروهای مسلح‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری در آئین گرامیداشت تجلیل از سربازان نمونه سپاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهارکرد: سربازان یکی از ارکان و ستون‌های نیروهای مسلح محسوب شده و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است.

وی افزود: جوانان برومند سرباز، ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور در هشت سال دفاع مقدس نیز با حضور فعال و چشمگیر خود در کسوت مقدس سربازی آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلام عزیز و میهن اسلامی به منصه ظهور رساندند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، امنیت و آرامش را برای ملت شریف و فداکار ایران به ارمغان آورده‌اند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: مهارت آموزی و ایجاد اشتغال جوانان در جبهه اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله در جنگ اقتصادی دشمنان است.

وی گفت: اسقاط هواپیمای جاسوسی آمریکا و توقیف نفت کش انگلیسی در خلیج فارس و همچنین موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق بدست جوانان ولایت مدار و انقلابی کشورمان انجام شد و دلاوری‌های سربازان ولایت در پاسداری از نظام و انقلاب همچنان ادامه دارد.

سردار سالاری افزود: سربازان سرمایه‌های ملی، آینده ساز و تصمیم گیران فردای کشور هستند و از ارزش و منزلت بالایی در بین نیرو‌های مسلح برخوردارند.

هنوز 6 هزار خانواده شهید چشم‌انتظار فرزندان‌شان‌اند

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هنوز مادرانی که فرزندان خود را برای اسلام و نظام تقدیم کردند چشم انتظار هستند و حدود 6 هزار خانواده شهید هنوز پیکر فرزندان خود را به دست نیاورده‌اند و در انتظار خبری از فرزندان خویش هستند.

سردار سالاری با ذکر این نکته که خون شهدای ما هیچوقت پایمال نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دست الهی همواره یاریگر این نظام مقدس و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های تسلیحاتی ایران در دفاع مقدس، بیان داشت: امروز به لطف الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این توانمندی رسیده است که هر موقع اراده کند دست بلند قدرتش را به نقاط مختلف دنیا برساند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح دست به ماشه، گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و هر موقع فرمانده کل قوا اراده کند، لحظه مواجهه ما با استکبار خواهد بود.

در  پایان این مراسم پرنشاط و صمیمی از 20 نفر از سربازان نمونه سپاه استان با اهدای جوایزی قدردانی شد.

انتهای پیام/88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول