اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توزیع 1.5 میلیون بسته معیشتی کمک مومنانه سپاه عاشورا در آذربایجان‌شرقی

فرمانده سپاه عاشورا از توزیع بیش از یک‌میلیون و 500 هزار بسته معیشتی کمک مومنانه برای اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان خبر داد.

توزیع 1.5 میلیون بسته معیشتی کمک مومنانه سپاه عاشورا در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار عابدین خرم امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از حمایت مدیریت ارشد استان از مجموعه سپاه، بسیج و توجه ویژه به موضوع تأمین امنیت، اظهار داشت: سپاه عاشورا در سال جدید هم با تمام توان با هدف خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه در کنار دستگاه‌های اجرایی استان خواهد بود.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورت کنونی کشور است و برای تحقق این هدف، با تمام توان در خدمت دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات هستیم.

سردار عابدین خرم از توزیع بیش از یک‌میلیون و 500 هزار بسته معیشتی برای اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان خبر داد و یادآور شد: برای تامین و توزیع این بسته‌ها، بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال از کمک خیران و از منابع و اعتبارات داخلی سپاه عاشورا هزینه شده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول