اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هدف از افتتاح پروژه‌های ناقص در شهرداری چیست؟ / نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخگو باشد

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه افتتاح پروژه‌ها به صورت ناقص بی‌اخلاقی است، گفت: چرا باید پروژ‌ه‌ای که برای مردم کار شده است بدون تکمیل افتتاح شود هدف از این افتتاح‌ها چیست و به چه علت این کار‌ها انجام می‌شود.

هدف از افتتاح پروژه‌های ناقص در شهرداری چیست؟ / نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخگو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  فریدون بابایی‌اقدم با بیان اینکه سازمان قطار شهری برنامه اجرایی خود‌ را برای تکمیل خطوط و نواقص موجود بیان کند، اظهار داشت: شورای شهر خواستار برنامه‌محوری در زمینه اجرای پروژه‌هاست.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌ها به صورت ناقص بی‌اخلاقی است، گفت: چرا باید پروژ‌ه‌ای که برای مردم کار شده است بدون تکمیل افتتاح شود، هدف از این افتتاح‌ها چیست و به چه علت این کار‌ها انجام می‌شود.

بابایی‌اقدم با اشاره به اینکه مسیرگشایی‌هایی که مصوب شده است و در مناطق محروم است سال‌هاست اجرا نمی‌شود، افزود: هر سال در ردیف بودجه مسیرگشایی‌ها آورده می‌شود اما تحقق نمی‌یابد.

وی با بیان اینکه نباید این‌گونه باشد که برخی مسائل بیان شود اما عملی نشود، متذکر شد: کمیسیون عمران شورا و معاونت عمرانی شهرداری برای چهار سال آینده برنامه عمرانی تدوین کنند.

خزانه متمرکز با وجود تصویب در شورای شهر اجرایی نمی‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز نیز بیان داشت: شهرداری و به خصوص معاونت عمرانی برای تسریع در اجرای پروژه‌‌ها باید به سمت برنامه‌محوری حرکت کنند.

روح.الله رشیدی با انتقاد از عدم اجرای خزانه متمرکز در شهرداری تصریح کرد: خزانه متمرکز با وجود تصویب در شورای شهر اجرایی نمی‌شود و معلوم نیست چه کسی این مصوبه را اجرا نمی‌کند.

وی با بیان‌ اینکه معاونت عمرانی شهرداری برنامه عملی برای اتمام پروژه‌ها و شتاب بیشتر در آنها به خصوص پروژه‌های غیرهمسطح تدوین کند، گفت: معاونت عمرانی به سمت برنامه‌محوری حرکت کند و در چارچوب برنامه اقدام و گزارش کند.

رشیدی با اشاره به تصویب اختصاص بودجه به خط ۳ قطار شهری اضافه کرد: اعضای شورا دغدغه دارند که این‌گونه نباشد که مترو با شروع خط ۳ از تکمیل خطوط قبلی غافل شود.

نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخگو باشد

رسول برگی، رئیس شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تا زمانیکه در مترو مدیریت واحد نداریم شاهد  مشکلات موجود خواهیم بود، اذعان داشت: در صورت عدم اجرای خزانه متمرکز معلوم‌ نخواهد بود چه کسی باید جوابگوی دیرکرد در پروژه‌ها باشد.

وی افزود: اگر نواقصی وجود دارد، باید مشخص شود عمرانی است یا فنی و این مشکلات حل نخواهد شد تا زمانیکه مدیریت واحد وجود نداشته باشد.

گفتنی است، در این جلسه اعضای کمیسیون در جریان آخرین اقدامات عمرانی شهرداری تبریز قرار گرفته و با حضور مدیران سازمان قطار شهری نیاز‌های این سازمان را بررسی کردند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول