اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص:

ورزش بیماران خاص با مشکل فضا مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: ورزش بیماران خاص به دلیل کمبود اعتبارات با مشکل فضا مواجه است.

ورزش بیماران خاص با مشکل فضا مواجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدباقر فاطمی‌نسب عصر امروز در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: صرفاً در برخی از استان‌ها مثل قم؛ فضای اختصاصی ورزش بیماران خاص وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه چند طرح ورزشی نیز مربوط به این هیئت در استان‌هایی مثل؛ سیستان و بلوچستان و اصفهان در حال اجرا است، تصریح کرد: به سبب جمعیت بالای مخاطبان این ورزش‌ها، گسترش فضاهای ورزشی این هیئت ضرورت دارد.
فاطمی‌نسب افزود: در برخی از استان‌ها با وجود تأمین زمین، لیکن به دلیل کمبود اعتبارات، ساخت و ساز فضا با مشکل مواجه است.
وی در عین حال بر مشارکت نیکوکاران برای توسعه ورزش‌های بیماران خاص و همچنین گسترش فضاهای ورزشی برای این فدراسیون تاکید کرد و گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی در بیماران خاص علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی آنان را در مقابل بیماری‌ها مقاوم‌تر می‌کند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا با بیان اینکه هم‌اکنون در تمام استان‌ها به غیر از کهکیلویه و بویراحمد این هیئت فعال است، افزود: امسال 6 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فعالیت‌های ورزشی بیماران خاص اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: با تشکیل وزارت ورزش و جوانان طی چند ماه گذشته بارقه امید برای توسعه فعالیت‌های ورزشی در این هیئت افزایش یافته است.
فاطمی‌نسب با اشاره به هدف‌گذاری برگزاری 45 دوره مسابقات ورزشی در سطح استان‌های کشور گفت: این مسابقات در سطح 21 استان کشور برپا خواهد شد که دستاوردهای خوبی برای ورزشکاران ورزش‌های بیماران خاص خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این مسابقات در گروه‌های برادران و خواهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های شنا، شطرنج، دارت، تیراندازی، اسکواش، پینگ‌پنگ، تنیس، بدمینتون و ... برگزار خواهد شد.
بر پایه این خبر، در جریان سفر رئیس فدراسیون هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا به خراسان شمالی فضاهای ورزشی مورد بازدید وی و هیئت همراه قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول